gutt_81
Jeg har det. Alltid murring i hodet, men til tider dundrende hodepine som kan vare i mange dager. Stikkinger i hodet. Vondt i alle musklene i hodebunnen, spesielt bak i nakken, der nakkemusklene går opp i bakhodet. Noen ganger er hele hodet som ei sement-blokk. Mye mer.. Nesten alltid kvalm og svimmel, som sikkert også hører sammen med hodepinen.Sitat:
Er det noen som har det som jeg med hodepine og synsforstyrrelser daglig, blir jeg glad å få høre om det, at det ikke er bare meg!
Så tåler jeg ikke lys. Er alltid dødstrøtt - i alle fall hele dagen. Tåler ikke engang dagslyset i overskyvet vær som vi har i dag - da blir jeg enda trøttere og det svir i øynene, og jeg bruker t.o.m. øyendråper, og jeg vil bare legge meg. (Gjør alt hva jeg kan for å ikke gjøre det, så jeg ender som regel opp med å kollapse i stolen her foran PC'en og TV'en!) Tårene renner, og hvis det er sollys, så nyser jeg som en gal. Så har jeg veldig dårlig mørkesyn, men hvis det er neonlys foran/ved siden av meg, eller baklysene på en bil - og jeg flytter blikket, så "flasher" disse lysene etter meg. Ja, andres baklys kan også "rulle" for blikket mitt, helst i tunneler dette har skjedd. Så har jeg bilder av ting i øyenkrokene. Ofte akkurat som en skikkelse går forbi. I det siste har jeg vært veldig dårlig, spesielt mht hodepine og utmattelse, og det har vært mange skikkelser som har gått forbi i øyenkroken. Så har jeg det slik at noen ganger når jeg går gjennom ei dør, så er det akkurat som om karmene flytter seg nærmere meg - jeg kan huske at jeg la merke til at dette begynte å komme når jeg før i tiden hoppet over ei natt med søvn i ny og ne - fordi jeg ikke får sove om natta og dermed sover om dagen (eller ikke i det hele tatt - hvis det ikke er mulig).