Oj !
Det er ikke bra - prøvesvaret blir sterkt preget av det.
Prøv ute skal du se.
Printable View
Oj !
Det er ikke bra - prøvesvaret blir sterkt preget av det.
Prøv ute skal du se.
Synes det er rart at jeg ikke har fått beskjed om dette av hverken legen eller endokrinologen.... Håper nå at det er derfor jeg har problemer og at dersom jeg gjør det rett(altså vente med morgendosen til etter blodprøven) så blir jeg friskere. Er det noe annet man bør vite? F.eks SKal man faste eller kan man spise frokost?
takk for svar Finn. Du er en hverdagshelt!!!!!
Vel - sterkt sagt ?
Har ingen følelse av det, men fint om noen kan få noe fornuftig ut av det :)
Måling av fritt T4 vil gi forhøyede verdier.
Det synker jo med tia, men opp til 25% høyere
Måling av TSH vil gi for lave verdier.
Og begge målingene drar jo i ugunstig retning.
:) Like sterkt sagt som ment. Du har gitt meg mer svar enn endokrinologen og legen min tilsammen. Og når man er så fortvilet og rådvill som sikkert flere enn jeg på dette forumet kan være til tider skal det ikke mer til enn en som tar seg tid og bryet med å svare så raskt og så ofte som du:p til å bli en hverdagshelt/redning i mine øyne. Før i tiden og sikekrt flere nå også synes leger med sin lange utdannelse og ønske om å hjelpe de syke og svake er hverdagshelter. Den endokrinologen jeg har møtt er ikke noen helt i mine øyne. Mulig lysten til å hjelpe er der for andre pasienter, men for meg virker det mer som om vedkommende er drittlei pasienter som spør om sykdommen. (enkle ting; som foretrukken kosthold). Så da tør man ikke spørre tilslutt. Jeg er sååååååå takknemlig for at det finnes forum som dette og at det finnes mennesker som Finn!!! For MEG er du en helt. Så driter jeg i hva du egentlig er:) xx9kys1
Jenta mi synes forresten spøkelset ditt var kjempe tøft:):D
Takk da uheldig, jeg er ydmyk :)
Og jeg syns jo virkelig at det er ille når så mange ikke får en passende behandling. Det påkaller egentlig mye værre saker inne i meg.....
Håper hun (en gang) får glede seg over "The Gohstbusters", og ikke minst Dan Aykroyd.
Jeg vil bare i all beskjedenhet hjelpe til med å jaga noen spøkelser - jeg også.
Det trengs visst.....