Opprinnelig skrevet av
Anisa
Jeg har kun en lille meddelelse denne gang - en højst uventet og overraskende.... vedikke1
For første gang siden jeg begyndte selvbehandlingen med Westhroid, hvor jeg efter opstartsfasen på nogle måneder endte med en dagdosis på 2,5 grain (3 grain i vintertide) - har jeg igennem den sidste måned (på "sommer-dosis") mærket en forandring, som om kroppen ville meddele mig, at den har IKKE brug for samme medicindosis som før.
Jeg har cuttet først det første halve grain og det var ikke nok. Efter nogle dage cuttede jeg så det næste halve... og det var heller ikke nok. Og nu har jeg cuttet yderligere ned til kun 1 grain for nogle dage siden og..... har det meget fint.
Det føles, som om "noget" har "overtaget" og som om det er min egen krop, der nu klarer skærene mere selv end før. Jeg har ingen forklaring på det, men er lige gået i tænkeboksen. Vender tilbage hvis jeg finder noget, der kan ligne en forklaring på, hvordan det kan gå til... og om kroppen måske har sin egen "backup-mekanisme", der overtager/supplerer på hormondannelsen selv, efter en hvileperiode i ro, mens jeg var på normal graindosis af Westhroid? Jeg ved det ikke, men jeg tænker videre.
Det er højst besynderligt, synes jeg selv.... og håbefuldt på samme tid - et eller andet sted.... vink11