Jeg kjenner ei som har lupus og sjøgrens i tillegg, men hun er ikke på internett. Dette er jo også autoimune sykdommer så de henger vel ltt i hop ?
Håper du får hjelp da.
Printable View
Jeg kjenner ei som har lupus og sjøgrens i tillegg, men hun er ikke på internett. Dette er jo også autoimune sykdommer så de henger vel ltt i hop ?
Håper du får hjelp da.
Lupus kan "henge i hop".
Jeg har bl.a. hashimotos thyreoiditt, autoimmun gonadesvikt og ITP - alle autoimmune sykdommer. Ble sendt til en spesialist for å sjekke om jeg kunne ha Lupus som underliggende sykdom, som fremkalte de andre (så vidt jeg forstod). Men den gang hadde jeg i alle fall ikke Lupus.
Lykke til :D
Nu har æ f... mæ fått nok av å slite.I forbindelse med innleggelse på revmatologen,har æ sendt min livs historie til endokrinologen som tok vekk have kjertelen min i -94. Har ikke lagt noe i mellom,heller ikke trekt i fra.Har fått høre via andre at mannen er veldig oppegående,så dette blir spennende.Har gått helt utenom systemet så får vi se hva det resulterer i??????? :twisted:
Så bra! Blir spennende å høre resultatet fra det:)
Oppegående, det menes vel skrivefør?
Hei nora. Har ei venninne som jobber ved sykehuset,ho skryt mye av denne legen.Mange "hysteriske" kvinnfolk som skriver til han,og da tar han tak i det. Ho fortalte at han bruker å si "kjenner dere noen hysteriske kvinnfolk så send de til meg og skjoldkjertelen skal få gjennomkjøring".
Akkurat nu e æ desperat og hysterisk så alt må være utprøvd.Takk for fin respons på innlegg :P
Jeg vil gjerne vite mer om "hysteriske kvinnfolk med skjoldkjertel"
det har jeg ikke hørt før.
Hvis det er det synet på oss med hypothyreose generelt, så er det jo helt hårreisende og fortjener å bli satt på dagsordenen.
Jeg lurer på om det er derfor poliklinikken på Aker planlegger filialer visse steder i landet, er det fordi det er noe galt noen steder...
trur kanskje ikke han mente det sånn.... :oops:
Hei :)
Har en anelse om at han refererer til desperate kvinner som ikke har fått hjelp. Jeg reagerte overhodet ikke på sjargongen!! Og det er fantastisk om noen vil hjepe dem som ikke har fått den hjelpen de trenger! Det blir flisespikkeri å bry seg om ordlegging og noe som mest sansynlig var en spøk. Det er jo "hysteriske kvinner" vi blir for helse norge. Det er noe som heter ironi i denne verden!
Skulle gjerne vært hos han jeg, Pusur!!! Da hadde jeg i hvertfall blitt tatt seriøst. Og om thyreoidea poliklinikker blir å finne sprer seg er det jo bra, så lange det ikke blir et dikatur det også... Noe det desverre alt for ofte blir når noen tar patent på sannhet og behandingsmetoder.
det er bra å være litt positiv også,har bare prøvd det siste desperate halmstrået,så får tiden vise hva det fører til. I hvertfall e æ lei av å stange hodet i veggen. Seriøst så har æ fått tilbakemelding om at denne legen tar oss på alvor,hysterisk e det vel ikke rart at man blir til slutt. dettan blir spennende :D