Flott at det går bra for deg.!
Jeg har lagt på meg i julen, så jeg må ta meg kraftig i sammen for å si det sånn. Har en bunad jeg håper å bruke på 17.mai uten å se ut som en julegris :oops: :lol:
Printable View
Flott at det går bra for deg.!
Jeg har lagt på meg i julen, så jeg må ta meg kraftig i sammen for å si det sånn. Har en bunad jeg håper å bruke på 17.mai uten å se ut som en julegris :oops: :lol:
Legen min har sagt klart fra at hun tror at slankekurer ikke har noe for seg, og at man da får kroppen til å begynne å spare på fett for å lagre reserver, derfor denne jo-jo effekten. Hun mener man skal skal spise fornuftig mat, ikke kutte ut sånt som fett å sukker, men å begrense det. Hun mener også at man skal unne seg noe godt av og til, men med måte. Man bør komme frem til ett levesett man klarer å leve med resten av livet ikke korte intensive sultekurer for å gå ned fort i vekt. Det er også viktig å spise sakte, pga at det tar litt tid før hjernen får beskjed om at man er mett, og at man har spist nok. Dette med å spise sakte tror jeg hun så absolutt har rett i, ha vel mange ganger vært stressa å spist fort, for så å ta porsjon nr 2, og etter 10 min sitte der å føle meg helt stappa. Synes hun høres veldig fornuftig ut.
nå har ikke jeg noen feil m blodsukkeret - men jeg kommer aaaaaldri til å slutte med frukt:=)
jeg tror på 5 om dagen jeg:=) jeg synes vitaminene frukten gir er mye mer viktig for meg enn å gå kjappere ned i vekt.
og så føler jeg meg så sunn og frisk når jeg er flink til å spise frukt og grønnsaker:=)
æsj, glemmer denne stradig vekk jeg..., men fremskritt må noteres :D
Driver fortsatt på med slankepillene mine jeg da. Har gått ned 400g så det går sent. Får prøve en uke til så får vi se. Er spent jeg da.
jeg prøvde det en periode i fjor... meg hjalp det ikke noe som helst desverre, håper det går bedre for deg :DSitat:
Opprinnelig skrevet av cat