Heisann :) Så fint med så fint svar da :) Jeg bor på Østlandet i Moss Og er ikke kjent her og synes det er langt hit og ditt bor et stykke unna Byen da :,( Så langt til leger og Psykologer er vanskeligt og komme seg ditt når ikke jeg har lappen heller så :,( Jeg ville hatt nye lege og Psykolog selv om de er begge snille kommer jeg ikke noen vei med de, er bla bla om alt og annet en det jeg sitter og har inni meg det virker som jeg bare må jatte med de og jeg selv har ikke noe jeg skulle ha sagt er jo veeeeeeldig sjenert så er ikke alltid jeg rooooooper ut det tør jeg ikke en gang. Har ikke vært hos en Endokrinolog heller skulle vært der om de kunne mer der :) Ernæringskurs skulle jeg hatt fått med meg sikkert :) Har ikke prøvd Liothyroin eller Armorn har ikke spurt legen om det heller, bare hører på henne jeg orker ikke si noe for da føler jeg bare at jeg maser. Synes ikke hun er som flink som den jeg hadde før :,( Men da jeg flytta så langt så måtte jeg få en ny da :,( Spør om rart jeg da hva er PM ser det er det på siden her men hva brukes den til sorry for rart spørsmål. KLEMZ