-
Hei. Var tidligere ei med "låra rett ned i skoa" pga vann, man etter å ha kuttet ut(JA NESTEN DA HVERTFALL :oops: ...) cola med vann har det hjulpet!!! Kan være derfor jeg har gått ned en del kanskje, ikke fett som har blitt borte men vann??? Rundt 4 kilo nå... :)
Og ettersom jeg kun klarer å lime inn ett sitat helt øverst...:
BAREMEI: var det du som skrev om hjertebank?? Og att du da økte dosen med Levaxin??? Legen ringte meg tilbake i går, for jeg ringte hu ang Hjertebank og Liothyroin, Og jeg fikk beskjed om å bruke samme dose med LIothyroin(en halv tablett) og gå ned til 50g(hm?? heter vel ikke det???) Levaxin.
Må jo si att det er det jeg har lyst til også da, for hue følger nå endelig med, klarer å lese og følge med på program på tv samtidig igjen, og rygge bilen uten å skru av musikken, og det er fremgang det!!! Men det er slitsomt å ha hjertebank, har hatt det i natt og selv om jeg ikke har tatt Liothyroin siden lørdag, kun Levaxin.(tenkte det kanskje hjalp, men den gang ei...)
-
Hjertebank er vanligvis et tegn på overdosering. Jeg får hjertebank også når jeg er underdosert, og må støtte meg til blodprøvene for å vurdere om jeg skal øke eller senke.
Jeg ville tro at det evt. er for mye Liothyronin som forårsaker hjertebanken, akkurat som for mye armour kan gjøre det hos meg.
Hvordan er blodprøvene dine, og hvor mye tar du av av Litothyronin?
Og hva mener legen, gå ned til 50mcg Levaxin fra hvilken dose?
Og hvis du ikkek har tatt Litothyronin siden lørdag og fremdeles har hjertebank har jeg enda mer lyst til å se blodprøvene dine, for det kan bekrefte at du kanskje trenger mer - ikke mindre.
-
På pc får man mikro-eller mju-tegnet ved å taste altgr og m. På europeiske tastaturer altså. Amerikanske tastaturer er annerledes, og mac er annerledes.
µ mju-tegnet altgr og m
-
Jeg skal gå ned fra 75mg til 50 mg. Tok blodprøver torsdag og skal til legen i morra og få svarene, så jeg skal skrive de inn da. Ellers er formen egentlig forbausende og overveldende bra!!! Skal jeg klage litt er det att jeg er så sliten i knærne, når jeg reiser meg opp er det ett forferdelig ork. har energi, men har mest lyst til å tilbringe dagen i sofa`n, det er jo kvalitets-serier som "i gode og onde dager" å følge med på :oops: