Jeg tror jeg har 36,4 som normal og har feber på 36,8...
Printable View
Jeg tror jeg har 36,4 som normal og har feber på 36,8...
Jeg varier mye, fra 36,3 til 37.
Men er jeg rundt 36,8-37 koker jeg.
Jeg startet prøvebehandling nå på tirsdag.
Ikke fordi prøvene slo ut, men fordi jeg har så mange symptomer.
Jeg tar 25 mg Levaxin om dagen, skal gjøre det i to uker, før jeg trapper opp til 50 mg.
Nå er jeg i dårlig form, skjelver, har diare og er kvalm.
Er dette vanlige symptomer på oppstarten av en behandlingen?
Synes nesten jeg er litt trettere enn vanlig også (men det kan være ren innbildning).
Hvor lang tid tar det før man merker noen bedring?
Jeg ble også helt rar av å starte opp med Levaxin, men det roet seg etter hvert. Hos meg var det mest fremtredende at jeg spant på tomgang liksom, var skjelven, oppgiret og drit sliten samtidig. Kvalme er noe som følger meg enda. Det er et av symptomene mine som blir veldig fremtredende når jeg er veldig sliten.
Hos meg tok det flere uker før ting roet seg, men jeg økte også fort.
Jeg ble satt på 50 µg som begynnerdose og kjenner meg godt igjen i symptomene dine. Helt forferdelig! Mitt råd er å ikke øke før disse symptomene roer seg. Vet ikke om det er et godt råd. Noen som kan hjelpe? Men hos meg kom alt ramlende igjen enda verre ved hver eneste doseøkning.Sitat:
Opprinnelig skrevet av mohaienne
Bedring? Tror du må ha tålmodighet, men det varierer vel fra person til person det også....
Enig i at det er lurt å vente med opptrapping til det verste ubehaget har gitt seg. Jeg har selv opplevd opp- eller nedtrappingsperioder som de mest slitsomme, det er da jeg har hatt skikkelig problemer på jobben f.eks.
Det vil sikkert ta uker før bedringen kommer. I alle fall mer enn dager. Noen ganger måneder også. Men det kommer vel an på hva man mener med bedring. Kan ta lang tid før man føler seg pigg, selv om de verste symptomene forsvinner.
Tolmodighet.. ikke lett det der. Men det gjelder å ha det så bra man kan, tilpasse aktiviteten etter hva man orker. Perioder der man endrer medisindosen er som sagt ofte de mest slitsomme, da har man lov å slakke på krava. Det kommer bedre tider!
Godt å vite at det er normalt iallefall. Ekelt når kroppen er så ukjent.
Litt roligere har det også blitt, så det går vel rette veien!
Helt til neste uke, da jeg skal øke igjen...
Det jeg ser mest frem til er at konsentrasjonen skal bli bedre (håper iallefall på det....)
DET var godt sagt! På noen få dager kjente jeg ikke kroppen min igjen. Helt ekkelt!Sitat:
Opprinnelig skrevet av mohaienne
Håper det går bra med deg. :) Ikke vær overrasket om symptomene forsterker seg litt igjen ved neste doseøkning. Det trenger ikke skje med deg. Vi er ulike, men hos meg skjedde/skjer det hver gang.
Mohaienne; hvordan går det nå ? Framover ?
Jeg er bedre i forhold til skjelving, urolig kropp og hjertebank, men merker ellers ingen bedring.
Kanskje nesten heller litt trøttere....
Skal øke dosen til 50 om 5 dager, så det er vel tidlig ennå.
Har du fått begynne med Levaxin Tily?