I dag tygge eg "tampongar", æsj........
Blir spennande å få svar på kortisol-testen......
Printable View
I dag tygge eg "tampongar", æsj........
Blir spennande å få svar på kortisol-testen......
Uff, selexid ja. Det har jeg jammen spist mye av. Har vært den medisinen som magen har tålt. Burde kanskje få tatt en blodprøve ift. karnitin. Har aldri sjekket det, og aldri hørt om dette.
Det bør du da. Det var legen min, endokrinologen, som tilfeldigvis oppdaga det hos ein annan pasient som holdt på å dø uten at dei fann ei årsak. Han vart dårligare og dårligare. Så tok dei ei karnitin-prøve og det viste seg at han var tom for det. Da han fekk karnitin vart han bra igjen. Etter det er det blitt oppdaga at det kan vere Selexid som er orsaka. Det kan sikkert vere andre årsaker også, men den medisinen bør ingen bruke. Det er ille at dette ikkje blir offentleggjort og undersøkt meir.
Du bør absolutt snakke med legen din om det og fått teke ei prøve og sjekka karnitin-innholdet ditt.
Hei Aud Jorun
Hva slags symptomer har du som endoen mener kan relateres til ditt lave karnitine nivå?
Har du sett denne:
www.legeforeningen.no/asset/26349/1/26349_1.ppt -
Eg har veldig lite energi. Eg har i mange år vært plaga med eit hjerte som slår i hytt og pine.
Men så er det det da, at dei fleste symptom passar på maaaaaange diagnosar, så kva som er kva er ikkje godt å sei.
Men har ein for lite karnitin, så har ein i alle fall ikkje energi, om det er fleire plager som kjem derifra veit eg ikkje.
Men denne legen var obs på at Selexid tappar kroppen for karnitin og da han såg kor mange kurar eg har hatt i det siste tok han den prøven. Og den var for lav.
Den lenken din får eg ikkje opna......vedikke1
http://www.legeforeningen.no/asset/26349/1/26349_1.ppt
Denne lenka fungerer, tror jeg.
Det står mye i den lenken som du allerede har sagt endel om samt litt til. Det er en power point. Jeg får åpnet den via lenken, så jeg vet ikke helt hvorfor du ikke får åpnet den. Men jeg har ingen energi og en puls som flakser i alle retninger og som kan fordobles fra liggende til stående...med naturlig påfølgende tungpust. Jeg har bestilit carnitine, men den du har fått som inneholder en eddiksyrekomponent (den som lettere bryter gjennom blod/hjernebarrieren) er ulovlig å ta inn, så jeg holder meg til den som er lovlig. Har du startet din behandling? Hvor lang tid skulle det ta før du oppnår behandlingseffekt?
Eg vil anbefale deg å gå til lege å få teke blodprøve.
Det er så mange andre ting som gir samme symptom så det og ikkje vite om du har for lite i utgangspunktet blir som å leike blindebukk.
Det betyr ingen ting for helsa di om du tek karnitin om du ikkje manglar det. Men det er jo kjekt å vite om dine helseproblem har med karnitinmangel og gjere eller ikkje.
Mine symptom og mi behandlingstid treng ikkje vere det samme for deg, så det vil eg ikkje gå meir inn på.
Eg ventar på prøvesvar for å sjå om karnitin-innholdet mitt har auka. Eg har brukt karnitin ca 7-8 mnd.
Eg veit ikkje om det er ulovligt eller ikkje, eg har bestilt utan problem.
Her er ein nettbutikk med norsk side som har det. Den er dyrare og svakare enn den eg har.
http://www.vitaminpharmacy.no/amino-...tore=norweigan
Eg bestiller fra denne nettbutikken:
http://www.vitaviva.com/Store/catalo...er,102,da.aspx
ps. karnitin er ikkje lovleg medisin i norge i det heile. Den må vere på resept med fritak. Den er spinndyr, så difor bestiller eg den på nett. Kan ikkje tenke meg det er forskjell på om ein betiller Acetyl-l-karnitin eller l-karnitin, men som sagt, eg veit ikkje det. Trudde ein har lov å bestille til eige forbruk uansett.....