Sv: Hvordan holder i varmen i disse kolde tider?
"På den anden side kan de jo ikke varme hvis kroppen ikke varmer. Leder er vindtæt og for skulle holde på varmen - det virker bare ikke.
Kan I anbefale noget?"
Jo - jeg kan anbefale et stoffskifte-hormon som fungerer.
Du skal vel ha det gjennom munnen Adam ?
Så skal det gjennom dit sindrike system og ferdig utdannet ut i dine millioner celler.
Hvis de så ikke evner å åpne opp for oxygenet cellen skal bruke, er du like langt. Det skapes ingen varme, og du fryser.
Hvis de ikke har denne evne, hjelper det ikke hva de doktorale personer kan fortelle deg om blodets innhold. Jeg mener, blodet blir jo fylt opp av det du fyller i det - hvad enten det virker eller ei.......
Og deres måleinstrumenter kan ikke skjeldne klinten fra hveten......
Så spis et stoffskiftehormon som fungerer hos deg Adam.
jeg har funnet noe som varmer!
Ble så varm og god at jeg måtte sjekke om kroppstemperaturen var økt men det var den ikke,
Det heter burn Chili eller var det Chili burn,
samma det, fåes i de fleste helsekoster,
Sikkert ikkenoe vidunder medisin men godt var det allikevel,
også ble jeg så gjennomvarm at det virket som leddveska mi tina også,
Ulempe,
gubben krabba ikke innat i natt, hvorfor spurte jeg,
du var jo varm jo!!!
Tak for svaret
Jo, jeg skal have varme igennem munden:-)
Det lyder voldsomt med Chilli burn :-) Jeg tilsætter ro chilli til maden, men ikke så meget som før, når jeg nu har lidt problemmer med maven.
Det brænder ikke så meget i munden men i den anden ende dagen efter :-)
Jeg har købt et par vindtætte handsker med fleece indeni og det virker meget bedre end leder handsker. Nu er kulden til at holde ud med ski undertøj, uld sweater (windbreaker) og en tyk jakke.
Mvh Adam
Fordelen med disse tablettene Rogi er at de ikke brenner i munnen og maven,
jeg tar et par havrekjeks for sikkerhets skyld,
det er av prinsipp for jeg tar aldri noen form for tabletter på tom mage,
merker ingenting til noe brenning,
bare en deilig varme som brer seg,
i dag har jeg varme hender og det er helt usedvanlig,
kan ikke huske sist det skjedde,
Virker så rart at jeg tar kroppstemperaturen innimellom av nyskjerrighet,
den ere fremdeles lav men det kjennes ikke sånn ut,
dessuten er jeg glad i varme pga alle ledd og muskler som er stive,støle og vonde hele tiden,
De trives bedre når jeg føler meg varm, i dag har jeg vært oppe siden 06.30 og har enda ikke tatt smertestillende,
Hej Pebles
Jeg kan hellere ikke lide at tage Euthyroxen på tom mave, men de siger at det er bedst, så jeg gør det 5 min før morgenmaden. Men jeg drikker et glas vand først.
Men jeg har lavet en græskar suppe med chilli. Ja, det giver varme:-)
Der er også lidt til imorgen.
Jeg var ude 1 time idag og havde min bomuld t-shirt på - altså nedenunder en sweater og en jakke. Så koldt var det hellere ikke, men lidt blæsende. Det gør jeg ikke mere. Jeg kan ikke undvære mit skiundertøj. Utroligt der er så stor forskel.
Jeg oplever det også lidt underligt. Jeg kan godt svede, selvom jeg har det koldt og er energiløs. Det er måske blevet lidt bedre efter forøgelsen af Euthyroxen, men jeg er ikke sikker.
Det er godt du har fundet noget som hjælper dig. At have smerter hele tiden er ikke til at holde ud og jeg har det også bedre når jeg har det varmt.
Mvh Adam