Sv: "Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
BeritM
Vet du om den ennå er tilgjengelig på dansk Anisa? Ellers tar jeg den på engelsk, men dansk hadde jo vært best.
Sorry, sorry, sorry, sorry, SORRY :oops: Har fuldstændig overset dit spørgsmål, BeritM. :oops: Jeg kan kun sige, at bogen er så totalt udsolgt, at den hverken findes på forlaget, hos boghandlere, og ej heller som brugt på nogen af de skandinaviske, antikvariske "nett" jeg har søgt på.
På engelsk findes den dog fortsat bl.a. på Amazon.com, men her bør man lige være opmærksom på, at på nettet findes en anden bog med samme titel ("The Hormone Solution") af Erika Schwartz MD - så man får bestilt den bog man vil have. hjertflag1
BeritM: den finnes i allefall på dansk på et bibliotek i Norge. Da gjør du noe som kalles fjernlån, boka komme rtil ditt bibliotket, uansett hvor i Norge den vanligvis er, helt gratis og fantastisk. (Ikke fortell Fremskrittpartoiet om denne ordningen som er genial og sikkert kostbar)Snakk med biblioteket! Jeg har lånt den to ganger.....
Måske kan det bedst svare sig (udbytte i viden) at overveje bogen "The Hormone Handbook" eller "The Patient Hormone Handbook" - begge omtalt her? hjertflag1