Opprinnelig skrevet av Tove Liz
Var medlem en stund, men meldte meg ut igjen. Var ikke fornøyd med opplysningene og hjelpen fra dem.
Lokallaget her er helt pyton. Da jeg på et årsmøte spurte hvorfor de ikke hadde medlemsmøter f.eks. en gang i mnd, fikk jeg til svar at det kom bare tre stykker, og derfor sluttet de. I stedenfor å markedsføre seg og ha det en fast dag i mnd. ga de bare opp. Nå samles toppen 3 ganger i året på et eller annet hotell hvor man må betale minst 100,-. For meg ble det for dumt og lite seriøst.
Jeg er leder av Fibromyalgiforeningen her og er vant med et helt annet opplegg, der man virkelig får hjelp.
Synes også at Hypo-forbundet kan altfor lite om andre alternativ enn Levaxin, og det er for såvidt greit, hvis man bare er interessert i å lære om andre ting som f.eks. Armour. Men det er de ikke. Og når de til gjengjeld gir Thyra-prisen til en som tror at Armour blir laget av ku, får man litt problemer med å ta det så seriøst!!
Derfor er jeg ikke medlem lenger. Kanskje hvis de forandrer seg.... men ikke sånn det er nå...
Synes også nettsidene deres er ganske dårlige... men det er en annen sak. :)
Det var mye negativt om det forbundet... men sånn tenker jeg... Hvis de kan hjelpe andre, så er det jo helt topp!
:P