Opprinnelig skrevet av nala 30
Heisann.
Dere er virkelig noen fine mennesker!
Dere gir råd og forteller hvordan dere har det.
De hjelper!!
Føler det kanskje er for tili å gi opp læll da, når jeg leser de dere skriver.
Men jeg bor på en liten plass og kjenner til flere på legekontoret men itj på den måten at de hjelper meg. Vet av ei på labben å, føler liksom at jeg blir stempla hypokonder der!
Lurer på å dra til en privet klinikk i byen å se om jeg får mer hjelp der.
Men koster mer det da, men får kanskje mer hjelp der... Noen meninger på det?????
Noen som vet hvorfor det er så store forskjeller på ref. verdiene fra plass til plass?
Noen sa at på aker var det 3,6 som er verdien på TSH og her er den på 5. Det er ganske stor forskjell da.... Og no når jeg har de sånn på 2,9 så ser jeg virkelig mørkt på kor ille det må bli hvis jeg skal vent til det kommer på over 5.
Har steget 0,8 på litt over et år.. Men selv synes jeg symptomene er mye verre....
Er det muligheter får å kunne dratt til Aker å tatt prøvene der om ei stund? evt. hvordan? må vel gjennom lege der det...
Skulle vært det samme ref.verdiene i hele landet.
Synes jeg leste det her en plass at det var snakk om at de skulle komme ned i 2,6 ref. verdien på TSH. Da er jeg plutselig over igjen.....
var ei som skrev at det var tatt opp på et møte, er jo så glemsk at jeg som vanlig husker bare halv veis....
Takk til dere alle!!
Føler jeg maser på dere.... Men setter veldi pris på at dere holder ut og svarer meg... Mye spm. jeg lurer på.... :roll:
Takk :D