Bør vel få med....
I de siste dagene har øynene blitt helt ville (sammen med "andre" muskler). Vi har hatt et forferdelig vær: iskulde, forferdelig vind og snøfall. I går toppet det seg. Jeg har de siste dagene dryppet ofte, Bittebitt, og i går var jeg så dårlig at jeg ikke kunne se eller orke å løfte en finger uansett, så da brukte jeg kremen på dagen. Og det hjalp! Men nå avtok også vinden i går, så hele formen bedret seg utover kvelden - og i dag er jeg generelt litt bedre, kjenner at alle muskler er bittegrann løsere. Og øynene er mye bedre.
Jeg er helt sikker på at jeg ble akutt drastisk mye verre i binyrene pga vær og vind, jeg har mange begrunnelser for det, men det får jeg evt ta en annen plass.
Blæra har blitt litt bedre etterhvert. Det tror jeg skyldes at jeg har holdt meg innendørs i mange dager nå, samt økt til disse 6 tranebærtablettene om dagen igjen. Midler mot sopp og for gjenopprettelse av bakteriefloraen i skjeden hadde jo ikke hjulpet det minste når jeg ble så fryktelig dårlig den dagen etter å ha våget nesa mi ut i noen minutter - så jeg tror ikke jeg har hatt noe galt mht disse tingene. Irriterer meg med ekle behandlinger og dyre remedier som man blir anbefalt å forsøke når det slett ikke er det en feiler. Men, men, hun var så hyggelig og fortåelsefull hun sykepleieren på tlf, så hun gjorde nok så godt hun kunne. Og alternativet hadde kanskje vært undersøkelse for å finne ut om det var underlivsbetennelse, så det hadde jeg i alle fall ikke lyst til. Og det var det nok heller ikke, for jeg kjente jo hvordan det svei nedover urinrøret, og det har jo ikke noe med underlivsbetennelse å gjøre. Håper bare inderlig at alle h... plager er over for denne gang. Bare det ikke blir kuling og/eller kuldegrader og/eller snøfall igjen :shock: