Kjenner meg så innmari godt igjen i så mye av det du skriver. Jeg hadde også anfall slik som du beskriver og samboer fikk dobbelt opp da jeg tvang meg til å holde igjen ovenfor ungene så langt det gikk. Han skjønte ingenting. Etterpå følte jeg meg helt elendig og brøt sammen i tårer.
Nå om dagen blir jeg bare lei meg. Men det har nok mer med at jeg har mange ting som foregår i kroppen min som jeg ikke vet hva er enda.
Jeg sluttet å røyke 2 dager før jeg ble akutt syk med mageproblemer som i ettertid viste seg å være Crohn's. Siden har jeg bare forfallt... hehe... Har både fått høyt blodtrykk og lavt stoffskifte og et eller annet til som ingen vet hva er enda..
Når jeg tenker på det på den måten, så er det nesten så jeg får lyst til å røyke bare for å se om jeg blir bedre... Neida, fra spøk til alvor. Akkurat det med røyk har kanskje litt å si, men jeg tror nok at de sykdommene vi har hadde kommet etter oss til slutt uansett om vi sluttet å røyke eller ikke!
Håper du finner ut av det innen rimelighetens grenser Lilje. Det er ikke noe morsomt å være sint!
Shanita