Når vi er på kjerringråd, så har jeg lest flere ganger at e spisekje Certo om dagen skal gjøre undererker mot vond arm.
Men jeg tror at akkurat iår har de sluttet med Certo i butikkene. kanskje det kommer tilbake som dyr helsekost...
Printable View
Når vi er på kjerringråd, så har jeg lest flere ganger at e spisekje Certo om dagen skal gjøre undererker mot vond arm.
Men jeg tror at akkurat iår har de sluttet med Certo i butikkene. kanskje det kommer tilbake som dyr helsekost...
Er da ikke lenge siden jeg kjøpte Certo sist. Nå i høst. Men innhøstingen av frukt og bær er jo over, det er ikke bare derfor da? Sesongslutt.
Det er jo bare pektin? Ville tro apotekene også har det.
Har prøvd kålblader også:-(Er nok mer en det som skal til gitt...Vet ikke hva jeg skal gjøre snart..
Det som slår meg som den vanligste årsaken til at det tar tid: har du sluttet å gjøre de tingene som forårsaket betennelsen i første omgang?
Tja,mange grunner til at jeg fikk vondt.Barn(bæring),jobb,stress osv.Ble 100% sykemeldt igjen forrige uke.
Jeg har brukt Sarotex i mange år! Jeg har aldri vært depressiv, men medisinen gir søvneffekt. Jeg har allkevel droppet den for noen år tilbake da den gir vektøkning som bieffekt. Kjedelig! Og spesielt for vår hypotyhreose. Før den tid var vekten stabil. Møkkamedisin nå med lavt stoffskifte!
Joda, ekstra kilo fikk jeg og sammen med flere bivirkninger....,men "Nuttisen"- har ikke legen din prøvd kortisonsprøyter?!!
Jo,prøvd kortison i albuen.Hjalp ikke det heller...
Jeg skulle så gjerne kunnet hjelpe, vet litt om å leve med konstante smerter, både fra det ene og andre... Jeg prøver igjen. Har du fått tatt røntgen av nakken din, f.eks. med kontrast for å se hvordan nervene dine ligger der, kan være i klem.. En henvisning til smerteklinikken i Tønsberg kunne kanskje hjelpe? Da ville du iallfall muligens få "smerteblokkering". Vestfoldklem til deg!!
Jeg har kun tatt røngten og mr av armen opp til albue.Blir sinnsykt sløv av de sarotex tablettene...blæh