-
Jeg for min del har ikke greid og tillpasse meg hjertebanken min.Har tillogmed fått Selo-Zok -også fått Atenolol----Har lissom ikke prövd det , fordi jeg syntes det hörte skumt ut.Det er jo hjertemedisin og-pepper pepper mitt hjerte er da friskt! Har noen andre der ute fått det??
-
Ã…ja skjønner godt det med hjertebank ved doseøkning, det forklarer at det går så sakte.
Deer en gjenganger på forumene og det som da dukker opp er spørsmålet om hva din ferritin er.
Man trenger generelt en ferritin på minst 50-70, samme hva prøvens normalområde er, og det å ikke tåle doseøkning er et av symptomene på for lavt ferritin.
De har prøvd ø øke ferritin på forumene og da gikk det bedre å øke dosen.
Men noen må øke med smuler om gangen og noen må bruke flytende thyroxin (er vanlig apotekvare i tyskland og frankrike og koster nesten ingenting) for å dosere lettere.
Men først ta en titt på ferritin.
-
Skal som sagt til "doc" i morra , da skal han få ta pröve av det .Er Euthyrox og Levaxin samme med. fast bare med ulike navn?Eller funker de ulikt også ?? (dumme meg da vet`ni )...............
-
Ja, ElaineMooore sier at opp til 4 dager med hypersymptomer er vanlig men går det lenger enn det må man bakke ned litt igjen.
-
Jeg har gått på betablokkere i 2o år. Kutter jeg dem, slår hjertet hulter til bulter.