Men n'Finn da:
:wink:Sitat:
Det viktigste er nok å lære seg hvordan man reagerer på forskjellige doser - og å stole på seg selv da......
Stol på følelsene dine og ager deretter.
Nei, skal ikke gi opp. Men hvis jeg skal gå lengre uten søvn nå, så må jeg legges inn en eller annen plass, for jeg er ikke i stand til å gjøre noe som helst etter dager uten søvn - er du? Eller noen andre? Ser jo folk jamre noe forskrekkelig etter bare ei natt med lite søvn - ja, så prøv dere på dette, sier jeg bare! Selvfølgelig er jeg bekymret for kroppsvekta med de problemene jeg har hatt siden jeg var liten, men etter mange dager uten søvn, så er det nok enda større problemer som opptar meg, det må jeg ærlig innrømme...
Besvimelse er herlig.... Gi meg litt mer av det. Jeg vet alt hva du skriver, men hvis alternativet er ingen søvn = til slutt gå fra forstanden, så tar man nok heller en besvimelse i ny og ne.
Kan fremdeles ikke være for mye Liothyronin - ikke med de lave dosene jeg tar. Er jo vant til 10 mikrogram om dagen....
Men jeg tror nok det er de stive/slitne binyrene mine som er problemet, er vel ikke til å komme utenom?
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewtopic.php?t=1897Sitat:
Forholdsregler...
Thyreoid behandling av pasienter med diabetes mellitus/inspidius eller adrenal utilstrekkelighet kan forverre disse tilstander.
Ja, jeg fant også noe lignende på Dr Lowe's eller Dr Rind's sider for noen uker siden, men finner det selvsagt ikke igjen nå. Men det handlet også om at man bare gjorde vondt verre hvis man økte dosen thyroxin hvis binyrene ikke kunne følge med. Crash & burn, tror jeg var et uttrykk en av dem brukte.
Legen skulle dog ha sendt henvising til endokrinolog, men uansett så tar nok dette minst 8 måneder eller noe slikt. Og jeg har dårlig erfaring med å spørre om noe "unormalt", ellers burde jo han være i stand til å finne ut av dette med binyrene. Har også sett et scorecard - Herogthe??? sitt - analyse av ulike hormon-nivåer, og jeg slår veldig ut på veksthormon. Jeg mener man danner veksthormon i de dype søvnfaser, noe jeg ikke har hatt noe av på mange år - og de får man heller ikke ved "besvimelser" ;) Det var når jeg begynte å snakke om dette at legen gikk med på å henvise meg...
Og forresten når du snakker om det jevne, så blir jo 1 Armour den ene dagen og 1/2 Armour den neste dagen til 3/4 dels tablett gjennomsnittlig, gjør det ikke det da (er komatøs uten søvn....)? Og ser man ikke litt på ukedose og ikke bare dagsdose?