-
Enig i alt det, men vi må tenke litt "stor-politikk" med denne prisen.
Og Oftebro sitt arbeid er så viktig og redder så mange liv at når vi legger argumentene på vektstanga, så er det viktigere at Oftebro sin gode behandling får annerkjennelse og oppmerksomhet så flere liv kan reddes.
-
Flere måter å dra til Roma på Tor.
Og alle kommer jo til målet.
Alle er vel da like bra ?
-
Skriver Oftebro ut Armour da? Jeg har inntrykk av at han bare skriver ut Levaxin og Liothyronin....?? Noen som vet?
I tilfelle jeg har rett her så synes jeg absolutt ikke at han er en verdig kandidat i det hele tatt, men like forstokket som resten av "hjelpeapparatet". Vi er jo mange som ikke får hjelp av den syntetiske....
-
Synes folk kan melde inn forslag på hvem de vil jeg :)
Det finnes nok en komite som ser gjennom alle kandidater. ;)
-
Klart at folk skal stemme på hvem de vil - og jeg håper juryen får inn riktig mange forslag.
Men jeg syns også at det er helt ok at man forteller åpent om sine argumenter for å stemme på en kandidat.
-
Oi, har sett denne tråden ei stund, men i "tåkeland" har vi ikke oversikt over særlig meget.
(Forstod forresten hvem det var snakk om da noen la ut S'en :wink: )
Og da vil jeg si at jeg er veldig enig i det med S'en. Spesielt for oss som ikke har 2000 kroner til konsultasjon hos Oftebro, eller hva det måtte koste + mange hundre kroner hver gang det skal tas prøver.
Nei, her kan man komme inn og lese alt, dra nytte av alle andres erfaringer, uansett. Man behøver jo ikke engang å registrere seg/logge inn. Så her er en database tilgjengelig for alle, med enorm mengde informasjon. Om du er tigger eller tyv eller kongen av Danmark - hvem som helst - her kan du komme og ta til deg all den informasjonen du bare måtte ønske.
Jeg kan ikke skjønne hva nytte jeg skulle ha av Oftebro, om ikke muligens litt informasjon som blir delt med allmennheten, om 2-5-10 år. Og hva så???
Nei, her på dette forumet kan jeg dra nytte av alt tilgjengelig når som helst. Det eneste vi har er en bitteliten tråd om forsiktig antydning til at om vi vil, så kan vi gi en liten støtte til opprettholdelse av forumet - for ikke uventet, så har ikke forumeier de helt store midlene.
Min stemme går til SONJA!
PS - hvor stemmer man? Må man være medlem av NTF?
-
Poenget er å gi et signal til det etablert kvakksavlerene(skolemedisinen) om at behandlingen er mangelfull.
Da hjelper det ikke å gi prisen til Sonja, uansett hvor takknemlig jeg er over henne.
Om oftebro er privat-praktiserende og tar sin betaling er utenom poenget.
VI MÅ TENKE STØRRE.
Muligheten for at han blir intervjuet i aviser og blader og kan fortelle om den mangelfulle behandling og diagnostisering på en uredd og god måte er en unike sjansje for åfronte vår sak i media.
-
Argumentet ditt er en måte å se det på. Fint at det kommer fram.
Jeg er ikke enig i det.
Det er mange som har frontet vår sak i media. Feks. Lhøre og Hegge og mange flere.
Disse er etter min mening også meget verdige kandidater.
Stemme må gjøres på dertil beregnet skjema som du får tilsend av foreningen.
-
ja man må være medlem for å foreslå kandidater :)
-
Sikker Anne Ma ?
Jeg har da fått tilsendt skjema ?