Hej
Jeg fandt et link med noget mere information :
http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinp ... od_ros.htm
Mvh. Gitte
Printable View
Hej
Jeg fandt et link med noget mere information :
http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinp ... od_ros.htm
Mvh. Gitte
Jeg forsøkte det for et par år siden, over flere uker, merket ingen virkning.
Jeg kunne jo forsøke igjen, siden formen er verre nå en da, men siden jeg jobber med å få medisin for å få opp stoffskiftet, ønsker jeg ikke å gjøre andre endringer nå.
Lykke til du, har hørt at flere er fornøyd med rosenrot. Noen sier jo det øker kjønnsdriften ... :wink:
Jeg har brukt Rosenrot i ca 8 måneder nå, men jeg tar ikke i helgene eller dager jeg merker at jeg er så utslått at ingenting nytter likevel. Men jeg merker ikke at jeg tar det, verken virkninger eller bivirkninger, så når pakka er tom nå, så blir det aldri mer, for da synes jeg at jeg har testet dette ut så godt og grundig at vi er ferdig med den saken.... ;) Jeg kan jo ikke påstå at det ikke hjelper bittelitte grann, men det er i så fall så lite at det ikke er verd pengene - for min del i alle fall.
Vet ikke hva jeg skal si om det jeg, prøvde det ei stund, men følte meg ikke særlig bra den perioden jeg så slutta med det. Hadde mye hjertebank den tia, om det var rosenroten eller annet vet jeg ikke.
Nå var det grønn te også i de tablettene jeg tok, så det ka jo ha med det å gjøre?
Jeg har tenkt mye på dette etter at jeg leste innlegget. Har tatt Rosenrot en god stund og mener at jeg reagerer positivt på det.
Likevel ble jeg nysgjerrig og har testet litt på meg selv. Har nå noen uker ikke tatt i det hele tatt. I den perioden har jeg vært ganske sliten, egentlig uten spesiell grunn siden jeg har ferie fra studier og ellers rolig dager. Begynte igjen nå for nesten en uke siden, og føler at det hjelper litt på meg. Nå kan det jo selvsagt være psykisk da :wink:
Den typen jeg bruker er: Rosenrot1, extra sterk (2250mg). Gul eske fra helsekosten. www.rosenrot.no
Man skal ta pauser på rosenrot. hvis kke forsvinner virkningen. Mener det var 4 uker på 2 uker av. :)
er ikke det ikke rosenrot og ginseng som kom over listen som kunne påvirke andre medisiner sterkt? tror ikke det gjelder levaxin, men hvis man en gang må bruke hjertemedisiner var det visst ganske farlig.
google det på dagbladet og vg..
Hei, jeg har brukt Rosenrot tidligere, sammen med Levaxin. Jeg merket at jeg hadde mer energi da men det var kun en type som virket og det er den norske i gule pakker med rød skrift.
Merket ingen virkning av rosenrot....ikke av noen andre røtter heller.... :roll: :wink: