Ja, det var sikkert menstruasjonen. Nå to dager senere viser vekta 2 kg mindre enn da den hadde gått opp 400 g. Altså en nedgang på 1,6 kg. Fra startvekta har jeg gått ned 5,4 kg.
:D Denne gangen skal jeg klare å se 70 kg!
Printable View
Ja, det var sikkert menstruasjonen. Nå to dager senere viser vekta 2 kg mindre enn da den hadde gått opp 400 g. Altså en nedgang på 1,6 kg. Fra startvekta har jeg gått ned 5,4 kg.
:D Denne gangen skal jeg klare å se 70 kg!
Så flink du er Marge! :D Det du skriver er inspirerende! Jeg spiser ikke så aller verst sunt, men kiloene ruller på......... :( Skal "forske" litt mer på lavkarbodietter, så MÃ… jeg bare sette i gang! :lol:Sitat:
Opprinnelig skrevet av marge
Lykke til videre Marge!
Ønsker deg lykke til Joni. Jeg prøver også å skjerpe meg. Imidlertid blir det litt mange selskaper nå i mai da. Hadde egentlig tenkt å jogge i dag, men i dag har ikke vært noen god dag. Har brukt hele helgen på å få leiligheten sånn noenlunde presentabel. :oops:
Husk at rengjøring er god trim det også 8)Sitat:
Opprinnelig skrevet av cat
Bruk pulsklokke så vil du få deg en overraskelse! :wink: Det er som jorunn skriver god trim. Lavintensistet, men vi trenger det også, og går det over et par timer eller mer så er det super fettforbrenningstrening. Så ikke fortvil! :DSitat:
Opprinnelig skrevet av jorunn
Ned 6,6 kilo på akkurat 4 uker! Nå skal jeg ha på bunad for første gang på 7 år. :D Jodda, den sitter som et pølseskinn, men det er jeg nok ikke alene om på 17.mai! :D :D :D Neste år skal den sitte passe løst. Jeg må gå og sy ferdig, har lagt den ut bittelitt, det var bare plass til 3 cm. Hadde vært tøft å måtte sy den inn neste år også.... Men er fornøyd uansett.
GATLA!!!! :D
Gratulerer
Jeg skal også ha bunad og er skikkelig redd ved hver prøving at den skal ha bitt for liten. Er en som syr den for meg da. Er redd hun skal si jeg må nok legge den ut littt...
Ja da var 17.mai overstått og bunaden luftet. Trang ja, men pytt pytt. Dessverre har vekta gått opp 400 g igjen. Ikke rart med all fløten og de kunstige søtningstoffene jeg har spist. Har vært på en eteorgie. Spist mye lavkarbo ostekake, sjokoladefromasj og drukket rødvin. For mye fløte og rødvin forsinker vektnedgangen hos meg drastisk. Nå har jeg fått nok av søte saker for lang, lang tid.
Det rare er at buksene nærmest har blitt romsligere. Jeg har tydeligvis gått sammen på et vis. Tyoisk lavkarbo husker jeg fra forrige gang. Vekta står i ro lenge til det plutselig blir borte 1-2 kg. Men kroppen trekker seg sammen likevel.
Er spent på om jeg er i ketose imorgen.
ENDELIG litt fres her! 7,9 kilo totalt ned på 6 uker. :D :D :D Jeg har følt det går tregt, men det gjør det jo ikke. Jeg ble overrasket når jeg telte ukene. Føler jeg har holdt på mye lenger.
Nå er det bare å stå på og gå ned mer. Jeg har kjøpt gode sko, og skal begynne med noen gåturer i så høyt tempo som jeg makter. 299 for Reebok walking shoes hos xxl sport. Veldig gode sko, jeg har gått i en time i dag og har ikke hatt noe vondt selv om skoene er helt nye. Et bra kjøp og verd pengene.
Neste på lista er en pilatesball i håp om at jeg kan gjøre noen mageøvelser. Kan jo gjøre så godt jeg kan for å få bort magen selv. Hvis jeg må til en plastisk kirurg så er det siste utvei. :cry:
Da skal jeg ha slanket meg og trent så mye som jeg har mulighet til utifra fysiske forutsetninger.