Re: Hvordan fungerer magen deres? Litt ufine detaljer!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av sonja
Sånn var det for meg også, jeg levde med diare og løs mage (eller det jeg tolket som diare) i 14 år. Jeg måtte også på do fort, var jeg heldig hadde jeg to minutter på meg fra jeg merket at jeg måtte på do, til jeg måtte sitte der. Og det er jo ikke alltid man er i så kort avstand til nærmeste do... så ja, jeg hadde noen uhell jeg også.
Det var ikke mye hjelp å få fra legene, beste kommentaren jeg fikk var at "jeg bare skulle se på diareen som en fin måte å gå ned i vekt på"!
Jadda... :roll:
Herregud for en kommentar!!! :evil: :evil: :evil:
Takk for tipset om B12. Legen sa noe om det sist, at jeg hadde høy verdi av det. Men vet ikke om jeg tør tro helt på det. For galt at en må få alle prøvesvar skriftlig! Jeg får spørre om det igjen.
Re: Hvordan fungerer magen deres? Litt ufine detaljer!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av sonja
Vel, løsningen kom for en dag ved en tilfeldighet.
Jeg hadde flere ganger fått påvist for lavt B12-nivå, og ble satt på sprøyter med det.
Tak Sonja :)
Jeg kan skrive 200% under på din, Marges og andres beskrivelser af "ustyrlig" tarmfunktion og godt nok havde jeg tænkt på B12 - men det blev vet det, selv om jeg har faktisk methylcobalamin 1000 mcg stående på hylden. Men da jeg ikke er for glad for endnu flere piller - havde jeg ventet jeg ved ikke på hvad med at tage hul på det :oops: . Nu har jeg så overlevet den første lozenge og venter spændt på hvad der sker efter den første uge eller to...
Jeg vil lige sætte en artikel om B12 under Diverse og håbe på, at det vil gavne flere.
"Min" B12-præparat hedder Brain B-12 fra www.nowfoods.com og koster her i DK for 100 styk 79 dkr ved køb af 5 enheder af div. varer, så det er til at leve med.