Igjen minner dere om nødvendigheten av at balansert syn på tingene, jenter ;)
Ja, Anne Ma, tror det med vekt har mye å gjøre med korrekt dose av Levaxin (eller andre thyroxin-produkter) å gjøre. Tenk f.eks. på cat og jeg. Jeg sliter jo med vekta hele tida, men da jeg ble overdosert, ble jeg jo fryktelig sulten og når man da spiser mer, så øker vekta. Cat har vel fortalt at når hun var hyper, gikk hun opp i vekt. Og for liten dose thyroxin, og spesielt med for lav kroppstemperatur, er det jo helt umulig å gå ned i vekt.
Men karbohydrater gjelder jo for mer enn vekt da...
nora - jeg spiser veldig sjelden brød da, men det er jo alt det andre (frukt, RugSprø, havregrøt... men fant vi ikke ut av at dette var ganske sunne karbohydrater, dette da? ;) )
pling - nei jeg lurer på om det er så lurt å spise så mye soya - via Herbalifeproduktene, men jeg begynte jo med dette for å gå ned vekt. Hjelper ikke så veldig på vekta for meg, men jeg blir i bedre form av det. Men nå har jeg ikke penger til å kjøpe, så akkurat nå er ikke det noe problem. Hadde likevel vært greit å vite mest mulig om for oss alle sammen, tenker jeg.
Lissa, vet ikke om man finner rugbrød som ikke smaker surt, men man venner seg til det. Og så er det ikke alle som smaker like surt. Og så metter de så godt - og det gjør godt for magen, spesielt for oss som kan ha vansker med å komme på do.