Er vel ikke så mye dyrebeskyttelsen kan gjøre? Tror neppe de tar imot ungene.
Printable View
Er vel ikke så mye dyrebeskyttelsen kan gjøre? Tror neppe de tar imot ungene.
Ikke godt å vite hva flere kloke og samvittighetsfulle hoder kan pønske ut i sammen ;)
Men dessverre kan man jo ikke få reddet alle liv, hverken menneskers eller dyrs. Kanskje de kan oppfordre til sterilisering av katten deres, så i det minste at det ikke kommer flere kattunger til verden. De kan jo ringe vedkommende å si at de har fått en anonym bekymringsmelding, f.eks....?
Tror nok ikke hun ville vært i tvil om hvem den meldingen kom fra.! Og penger til sterilisering det vil hun nok ikke bruke. Ã… få avlivet dem er nemlig gratis.! Håper hun får sin straff en gang. Kanskje blir uønsket gravid selv eller noe. Nå er jeg stygg altså. :twisted: :twisted:
Avlivet dem er gratis? Det er jo rådyrt hos dyrlegen. Og jeg tror ikke det lenger er lov å avlive dyr selv.
Ja, ikke ønsk elendighet for et uskyldig, ufødt barn ;)
Naboen får altid noen til å avlive kattene. Hun oppsøker ikke noen vetrinær.
Ja, jeg vet jo godt hvordan det foregår, men det er altfor galt - spesielt hvis det gjentar seg gang på gang, og hvis man ikke tar de alle sammen med en gang de er født - minus en som beholdes pga den stakkars mora. Fæle greier, dessverre, som mye og mangt i verden.
Trist at du skal ha dette så nær på deg, men det er godt å se hvor mye du bryr deg.
Greit å taste om dette med noen som forstår.