-
Hei
Ville bare komme med en personlig gladmelding når vi først er inne på kosthold og kiloer.
Jeg har hatt ubehandlet stoffskifte i ca 10 år og har på disse åra lagt på meg ca 10 kilo for mye. Har nå gått på Levaxin og Lioth. i ca 1 år og har fremdeles bare gått oppover.
Uansett kosthold, trening og kunnskap om mat og medisiner og alt mulig rart har det vært umulig å gå ned 2 gram.
Men .....nå har jeg kuttet ut karbohydrater, har en grense på 10 g karbo pr. dag. Spiser sunnt; salat, kjøtt, fisk, egg o.l
Og under over alle under!!!!! har gått ned 7 kg på 5 uker.
Og stoffskiftet fungerer bedre!!!!!(morgentempen har økt med nesten 1 grad)
.... og jeg har mer overskudd og kan ta opp gamle interesser og hobbyer som har ligget nede i årevis.
Gjett om jeg er glad!! :D
-
GRATULERER Lisa! :D SÃ… fint for deg! Vet hvor utrolig godt dette føles.
Har et spørsmål. Jeg prøver også å styre unna karbohydrater, og det gjorde jeg også i den tiden vekten økte, men hos meg hadde det ingen virkning. Jeg økte i vekt samme hvilke sprell jeg fant på.
Har du i denne tiden eller litt før, også økt Levaxin-dosen? Er litt nysgjerrig på dette fordi hos meg skjedde det ingenting før dosen ble høy nok - karbohydrater eller ikke.
-
Hei, og gratulerer som slanker!! Har prøvd aktivt å gå ned selv, men gikk kunn ned vann, aghhhhh...
Men måtte du bli mager!!! :D :D :D (hvertfall så mager som du ønsker!!!)
-
hvor mye er 10 g karbohydrater da om du skal måle ut det du spiser? Hva kan du f. eks spise i løpet av en dag uten å få i deg for mye?