Hei
Og tuuuusen takk for så langt svar :) Er mye med sykdommen jeg ikke forstår og mange ganger nekter man for at man har Anorexia for noen ganger føles det som det er en annen sykdomm som kansje lavt stoffskifte da er den som egentlig sliter på meg nå. Selv om Anorexian er der den og så vanskligt si men er vell blanding av begge deler kansje som gjør at jeg er som jeg er :)
Jeg skadet meg for at jeg synes det hjalp meg da jeg var redd, men det gikk fort over. Jeg gjorde det ikke for og bli lagt merke til eller få trøst eller at det er synd på meg. Jeg følte jeg fortjente og skade meg selv for andre har skadet meg selv om jeg tar på meg all skyld og da man tar på seg all skyld selv om det var ikke min skyld er det jo en stort og ta på seg Skyld og skam. Jeg tror ikke Psykologen min vet en gang at jeg pleide skade meg ikke henne nye men den gamle vet. Den nye vet jeg sier at jeg vil dø og blei redd da og skulle tvangsinnlegge meg. Men så slapp jeg det da jeg sa hvorfor jeg sier jeg vil dø, er bare for at jeg er så sliten at jeg ikke orker mer, men vet at jeg er ikke sterk nok til og klare og dø. Selv om jeg vil, men mange ganger har jeg vært langt nede og da er man ute av kontroll så jeg tror jeg kunne klart det også viss jeg ville.
Er vanskligt og finne årsak til hvorfor man fikk anorexia men det er jo noe som alltid ligger bak, men jeg finner ikke det. Annet at på jobben min begynte en jente som er like gammel som meg og hun hadde Anorexia og var kjempetynn og syk, jeg synes ikke hun var fin og tenkte er ikke fint se sånn ut. Men så kom det rare tanker inn i mitt hode kikket på meg selv ennå jeg var tynn, så tenkte jeg kan sikkert gå litt ned jeg og men vet ikke om det er årsak. Så har jeg tatt to aborter og jeg kaller meg morder og jeg fortjener ikke noe godt som gjorde det :,( Gikk opp noen kg da og følte meg ikke vell så begynte på slankemiddel og begynte og trene trene og mindre og spise og så var jeg inni en ond sirkel. Blitt voldtatt av gutter flere ganger og det er vondt. Kansje ville jeg bli usynlig eller stygg for dem. Så jeg tar på meg mye skyld og skam på ting jeg har opplevd.
Men finner ikke årsaken til hvorfor jeg klarte bli syk. Kansje bli borte, død, en måte og rope om hjelp på nei blir for vanskligt for meg og finne det ut :,,,,,,,,(
GOD dag videre til deg :) GOOOOOOOOOODKOOOOOOOOOOZ