Levaxin var det som ga meg nok gnist tilbake til å få nok overskudd til å søke opp thyroid. :wink: (Jeg hadde masse vann i kroppen som ikke slapp på levaxin, så for meg var det ikke optimalt, selv om det var MYE bedre enn ingenting.)
Printable View
Hej Jan kram1
Der er masser af "gode", bl.a. ikke direkte thyreoidea-relaterede grunde til lave thyreoideahormoner.
Der er en rigtig god artikel, du evt. kunne hente som PDF og videresende til din læge og endokrinolog: Approach to a low TSH level: Patience is a virtue, hvorfra nedenstående tabel stammer:
http://i.imgur.com/2iU9EeT.jpg
Source: Cleveland Clinic Journal of Medicine, The Cleveland Clinic Foundation
Hvis tabellen er for svær at læse her, prøv at klikke her, for større billede.
Du kan også læse tråden TSH-testen fejler ved sekundær og tertiær hypothyreose med flere referencer, eller bare læse emner der er postet i subforummet Troen på TSH sin ufeilbarlighet - og jeg er sikker på, at du ville tage dig til hovedet, af at opleve (der) hvor mange myter lægerne dyrker, når det kommer til TSH. :sad:
Jeg kan godt love for, efter mange års læsning af medicinens egen forskning... at thyreoidea-endokrinologi i dag er mere en religion end den er videnskab. Husk det, når du i fremtiden skal vurdere de behandlingstilbud, du evt får... I en alder af 52 år har du altså ikke tid til at spilde med behandlingsforslag, der mere er baserede på "tiltro" eller "holdninger" end de er baseret på viden. Krydser fingre for hele din fremtid, Jan. hjerte1