Sv: Ulike blodprøver sett i sammenheng med div plager. Hjelp/forslag?
Håpløst å funne ut av ting hvis legen ikke vil ta tilstrekkelig med blodprøver til å finne ut hvor problemet ligger.. :sad:
Kan anbefale deg å bestille time på Heggeli i Oslo for å slippe å vente til i høst med å få tatt nye prøver og kanskje heller ikke da komme noe lengre.. Lang ventetid (6-8 uker), men verdt det.. Vet ikke hvor i M&R du bor, men tog fra Åndalsnes til Oslo S og t-bane derfra til Heggeli er både enkelt og rimelig. Eller kombinere med anledning hvor man er i Oslo likevel? Eller i forbindelse med ferie?
Takk for svar og lykkeønskninger Lisbeth og Mummimamma! :) Jeg må si at jeg vurderer sterkt å forsøke å få tatt en utredning/blodprøver hos en privat aktør. Heggeli.. å bestille time til allmennlege da eller? Blir man tatt på alvor her da ift symtomer? Tar de utvidede blodprøver? Noen bestemt lege?
Jeg går hos Dag Schiøtt. Det blir tatt masse prøver - trenger ikke mase om noe som helst faktisk og legen gidder faktisk å høre på pasienten og avfeier ikke symptomene slik man har blitt vant til hos fastlegen - utrolig positiv opplevelse!:)
Lykke til!