Mit lokale apotek har lige oplyst, at Glostrup Apotek alligevel ikke producerer Armour.
Nu er jeg da helt tilbage i et sort hul.
Louise
Printable View
Mit lokale apotek har lige oplyst, at Glostrup Apotek alligevel ikke producerer Armour.
Nu er jeg da helt tilbage i et sort hul.
Louise
Så hvor kan jeg købe det på nettet?
Jeg har desværre ingen privat forbindelse, som kan sørge for det.
Og Antiaging sender ikke til EU!
Kan nogen hjælpe??
Louise
Merklig ......
Dette svar fikk jeg 29.05.07
Tak for din henvendelse vedr. Thyreoid tabletter.
Det er korrekt vi producerer tabletterne som et magistrelt lægemiddel, på bestilling af recepter fra Viktoria Klinikken (Anders Høj).
Vi producerer tabletterne med et indhold på 30 mg.
Jeg kender ikke reglerne for salg at den slags lægemidler i Norge og kan derfor ikke svare direkte på om du kan købe dem på en almindelig recept. Alternativt kan du måske kontakte Viktoria Klinikken.
med venlig hilsen
Kristian Østergaard
Glostrup apotek
Prøv Viktoriaklinikken ?
De har sin egen nettside.
Det er det svar, jeg har set, Mit apotek har lige ringet. Glostrup Apotek laver dem ikke, men har nogen stående, som kun kan afhentes i Glostrup. Det tør jeg simpelt hen ikke løbe an på!
Må i gang på nettet - er der nogen har i DK, som køber direkte via nettet?
Louise
Louise :)Sitat:
Opprinnelig skrevet av Louise
Lad være med at gå i panik så hurtigt....
Du er nødt til at få din læge til at udskrive et større antal på en gang... Glostrup Apoteket har kun suspenderet fremstillingen fordi afsætning var for begrænset, men hvis der sker igen en stigning i efterspørgslen - vil de gerne begynde at producere igen....
Der står lige pt mindst 50 portioner Ã~ 100 tabletter på lager i Glostrup... Du kan bare tage S-toget til Glostrup Station med dine recepter i hånden, og i gåafstand fra S-stationen ligger apoteket.... Det er til og med døgnåbent alle dage, så du kan ikke gå forgæves...
Denne store portion koster penge, men kan opbevares køligt og kan holde længe. I hvert fald lige til du er helt sikker på virkningen og effekten.... og så kan man se hvad man efterfølgende kan gøre - eller kan det være, at flere andre i DK følger dit eksempel og så genoptager apoteket fremstillingen igen.
Min egen "Westhroid" bliver bestilt fra antiaging til et land udenfor EU og sendt videre til mig med en privatpakke.... Når du evt. senere har testet midlet med et positivt resultat, kan ske at vi kan finde lignende kanal til dig også.... men lige pt er det umuligt, desværre.
Du har ret i at det er nogle velmente råd du får.... så velmente at jeg bliver helt ked af at læse dit svar.... At dine problemer er begyndt med Levaxin er ikke nødvendigvis noget odiøst i.... Hele hormonsignalspektret i din krop blev jo påvirket, også hvordan dine nyrer bl.a. fungerer og hvor meget "salt" udskiller de ud med urinen.
Men har du overhovedet forsøgt dig med depot-kalium uden en positiv effekt? Kalium som elektrolyt er også vigtig for calciumomsætningen i kroppen.
Det andet, der gør mig ked af er dit mælkforbrug. Det er en myte at mælk er en god kilde til calcium og jeg vil om lidt sætte lidt om det under Diverse... Desuden skader mælken direkte den del af enzymdannelsen, der foregår netop i tarmen.... Mælk er et svøbe, enhver stofskiftesyg burde undgå som pesten...
Den måde du beskriver dine "kramper" på, hvor du skriver at dine lægmuskler sitrer og at man kan ikke se det, men mærke ved berøring - kunne faktisk tyde på at det ER et calciumrelateret problem.... Er der nogen, der holder øje med dine biskjoldbruskkirtler?
Kjære Louise - hvis du har fått legen med på laget og fått en resept....kan du da ikke be ham skrive ut på registreringsfritak, og så få det tilsendt fra utlandet til apoteket ditt - slik de får disse lovlige Armour-brukerne her i Norge?? Finnes ikke den ordningen i Danmark?
Noen som vet? Du er jo så heldig at legen er velvillig.....
Anisa.
Joda, jeg har prøvd kaliumtabletter som jeg fikk tross at alle mine elektrolytter den gang lå helt i toppen av hva de kan være. Enkelte målinger var av og til litt over.
Blodmålinger av kalium er av usikker verdi da det meste av kalium er i cellene.
Men tablettene hjalp desverre ikke.
Det er ikke allmenne kostholdsråd jeg gir, jeg beretter bare om resultatet av en mangeårig nitid prøven og feilen jeg har gjennomført på meg selv.
Således gjelder resultatene kun meg selv, men jeg skriver jo om det fordi det kan være av en viss interesse for andre med samme lidelse å lese om hvordan jeg har det.
Hos meg er altså melk mer effektiv til krampebekjempelse enn de kalsiumtabletter jeg har prøvd, og D-vitamin gjør det verre.
Sånn er det bare med meg Anisa.
Jeg ville aldri finne på å fastslå at melk enten er et must, eller en forbannelse.
Til det er vi alle sammen for ulike.
Jeg er bange for, at dette "sorte hul" er mere end bare en talemåde...Sitat:
Opprinnelig skrevet av Louise
Men Louise altså... du bliver nødt til at kravle op af hullet igen og genoptage håbet. Det hører med til at bringe sig selv ind i en mental tilstand, så man også får det bedste ud af medicinen... For selv på Armour kan man være "ovenpå" for så at dykke ned igen, mens kroppen vænner sig til medicinen.... Denne tilvænning kan ske hurtigt, men det kan også tage 1/2 eller 1 helt år.... Og det kan ikke nytte, at man hver gang der melder sig nogen modgang - lader sig falde i det "sorte hul" igen. Du er nødt til at holde fast i dig selv, din beslutning og dit håb. Denne "opgave" er næsten vigtigere end alt andet og uden disse 3 vigtige punkter - vil også medicineffekten blive påvirket...
Louise :) Du starter bare med medicinen fra Glostrup.... de har ca. 5000 tabletter på lager.... det er nok til at finde ud af hvordan du reagerer og hvis det går som det skal - er jeg sikker på, at vi kan finde ud af noget m.h.t. yderligere forsyninger... Det er du nødt til at stole på, selv om du har svært ved det....
Et sted skal man begynde og hvis jeg skulle sikre mig 1100% - havde jeg aldrig kommet i gang. Du er nødt til at stole på, at det nok skal gå og gå godt :)
Louise :) Hvor er du?
Kære Anisa.
Hvor er du et tålmodigt menneske! Du har da ret i, at jeg må lade være at gå i panik. Det ender måske med at lykkes alligevel. Glostrup Apotek vil sende dem, og jeg har bedt min læge ordinere 300 i stedet for 100. Hvor er det sødt af dig at tilbyde, at du eventult kan være behjælpelig, hvis forsyningen fra Glostrup ophører. Vi skal bare have noge flere nordmænd til at bestille, for Glostrup Apotek oplyser, at Viktoriaklinikken sender det til norske kunder!
Yvette, jeg tror ikke, det er en mulighed for os i DK. Der er enten Glostrup eller nogen som skal være behjælpelige med at smugle det ind til os. Vi må ikke importere medicin fra lande uden for EU, og reglerne der er vist også indviklede.
Mange hilsener og tak for støtte
Louise