Opprinnelig skrevet av
Tina Jeanett
Tuuusen takk for svar Vigdis..
de forrige spyttprøvene mine viste : tatt ca 12 juli, rett før ferien min..
Kortisol i spytt:
Kl 6.30 - 18,9
kl 12 - 10,5
kl 17 - 7,3
kl 22.20 - <4
Legen sier de var litt flate... vet ikke hva hun mener med det . når jeg spør hva som er normalen , får jeg egentlig ikke svar på det , for hun sier det er individuelt og at det kommer an på hvordan jeg føler meg.. Skal love deg at jeg og ble ganske oppgitt..:cry:
Min FT3 var nå 5,3 (3,5-6,6 ) bør den litt ytterligere opp ?? jeg skulle jo og trappe den ned 1/2 tablett (30 uq) armour 2 g i uka , for hun mente jeg var overdosert... synes det er pussig da jeg ikke har hatt hjertebank i det heletatt... har hatt skikkelige "vente på feber" følelse hver ettermiddag i flere uker nå, og jeg tror det var Anisa litt lenger opp i tråden som sa at det er tegn på undermedisinering..
idag Fredag , er faktisk første dagen jeg ikke har hatt dette på mange uker...
Jeg har kun tatt 5 mg Cortef om morgenen, grunnet til at jeg ikke skulle ta den nå på 1 1/2 uke var at jeg skal ta en 24 timer urin cortisol test som jeg skal hente på balder førstkommende onsdag , da jeg og skal ta Synachen testen...
Jeg synes jo og at det er snodig at så fort jeg sluttet med cortef , våkner jeg igjen i 2-3 tia på natta og sliter seriøst med å sove igjen..
Jeg har jo nettopp begynt med B12 injeksjoner, skal ha den andre på mandag . håper det kan hjelpe på formen fort...
Skal studere linkene du har sendt meg Vigdis, tusen takk :)