Sv: Kan for lav dose gjøre meg verre enn ingen dose?
Et lyspunkt i hvert fald, at du vel så ikke er faldet helt derned, hvor man får muskelproblemer ...
Men bekymrende med en læge, der er så bange for stofskiftemedicin.
hjerte1 Nielsigne
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Nielsigne
Et lyspunkt i hvert fald, at du vel så ikke er faldet helt derned, hvor man får muskelproblemer ...
Men bekymrende med en læge, der er så bange for stofskiftemedicin.
hjerte1 Nielsigne
Ja, jeg er veldig spent på hva hun sier om 10 dager. Hvis T3 og T4 fortsatt er like lavt som sist, så har jeg nå i det minste lært meg at det betyr at det ikke er fare for overdose. Så hvis hun ikke vil gi meg mer Levaxin, kan jeg argumentere med det.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
sigo
Nå har det gått noen dager til, og herregud så dårlig jeg er nå. Halsen sår og full av grums hele tiden, kremter til ingen nytte konstant, og småsmerter i hele kroppen. Også har jeg fått noe jeg ALDRI i livet har hatt før: Vondt i ryggen! Så vondt i korsryggen at jeg nesten ikke greier å sitte. Også er jeg trøttere enn jeg noen sinne har vært.
Holder jeg bare på å få influensa eller noe, eller er det noen som kjenner seg igjen i dette?
Hark og herk i halsen er for mange et klart hypo-symptom. Se i underforumet "Lavt stoffskifte, munn og slimhinner".
Jeg sliter masse med det. Det hjelper litt å skylle nesen med saltvann ved hjelp av et "nesehorn" som du får på apotek. Det seie slimet i halsen kommer ofte fra nesehulen.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Tily
Hark og herk i halsen er for mange et klart hypo-symptom. Se i underforumet "Lavt stoffskifte, munn og slimhinner".
Jeg sliter masse med det. Det hjelper litt å skylle nesen med saltvann ved hjelp av et "nesehorn" som du får på apotek. Det seie slimet i halsen kommer ofte fra nesehulen.
Takk. Men nå har jeg blitt såpass syk at jeg tror dette dreier seg om en kraftig forkjølelse. Mye feber, slim i lungene, tette bihuler, hoste osv. Det ser også ut til at det går sin gang, slik forkjølelser ofte gjør :)
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Mod
The Starting Dose of Levothyroxine in Primary Hypothyroidism Treatment. A Prospective, Randomized, Double-blind Trial.
INTEMED. 2005;165(15):1714-1720. doi:10.1001/archinte.165.15.1714.
"Our study supports the recommendation of a full replacement starting dose of levothyroxine of 1.6 μg/kg in healthy adult patients younger than 65 years. Moreover, our study also provides evidence that it is safe to treat patients older than 65 years with hypothyroidism with a full replacement dose of levothyroxine if they have no history of ischemic heart disease."