Re: over eller underdosert? (langt)
Tusen takk igjen for gode råd. De er virkelig nyttige. Tipset med å redusere/øke mer noen dager for å begrense hyper/hyposymptomer skal jeg virkelig legge meg på minnet. Føler jeg er litt prisgitt blodprøvesvar for mine symptomer er en salig blanding av hyper og hypo.
Jeg henger veldig med på teorien om at kroppen trenger mer/mindre levaxin i løpet av året. Det er det ingen som har fortalt meg før. Hvis da D3 gjør at behovet for levaxin endres, er det jo ikke usannnsynlig at noen uker i solen kan sette en ut.
Re: over eller underdosert? (langt)
Mulig du har rett n'Finn, selv om jeg ikke er den som dyrker solen mest om sommeren. Jeg orker ikke for mye av den rett og slett. Jeg må i hvertfall se til å lære at august er måneden for å redusere dosen av Levaxin :)
drømmejobben, må den gå fra meg?
Jeg er så frustrert og i villrede. Har fått tilbud om drømmejobben, og fryktelig lyst på den. Så var det denne formen da. Det siste året har stoffskifte gjort meg mye dårlig. Åhhh, går det ikke an å få lov til å være frisk og gjøre det man har lyst til? Tips om rask bedring mottas gjerne. Måtte bare få ut frustrasjon.
Sv: drømmejobben, må den gå fra meg?
Hei Millasin!
jeg var hos endokrinolog for første gang i mitt liv for noen uker siden. Han sa at det er ikke uvanlig at man trenger tilskudd av T3 når man har fjernet deler av kjertelen. Jeg fjernet halve kjertelen i 94 og har slitt med lavt energi nivå i alle år. Pluss alle andre symptomer...
Jeg ser at også du ble operert for noen år siden. Kanskje du skal sjekke ut om du trenger T3?
Jeg begynte på Amour i begynnelsen av mars og merker stor bedring i energinivå