JA, det tager lang tid, men har efterfølgende også været igennem candida kur og parasit udrensning, en cøliaki ramt mave rager jo alt til sig:eek: men nu har den det fint:D
Printable View
JA, det tager lang tid, men har efterfølgende også været igennem candida kur og parasit udrensning, en cøliaki ramt mave rager jo alt til sig:eek: men nu har den det fint:D
Jeg har tatt i et par mnd... Men er og har värt veldig syk og har kjempet med dette lenge lenge....
Hvor mye HC tar dere?
Jeg föler meg jo litt bedre med mine 20 mg, men da jeg en stund hadde problem med å få tak i HC piller så kjöpte jeg HC salve 1% og hadde den i tomme kapsler. Da fölte jeg meg i grunn betydlig bedre enn med pillene! Men jeg mistenker at det kan bero på at dosen ble höyere, 1 g salve er 10 mg... Men det var ikke så lett å veie opp. :P Tok en halvfull kapsel tre ganger og en kvart på kvelden. Jeg kanskje var oppe i hele 40 mg??
Syns det er vanskelig å dosere, skal man ta så mye at man merker det eller strikt holde seg på 20-25 mg? Jeg vil jo ikke få for höyt kortisol heller.
Tror nok også jeg får minske på dosen med Thyroid, kjenner at binyrene ikke riktig henger med da jeg får EKSTREM hodepine utover dagen når kortisolet synker....
Jeg sover som en stein. Men jeg er et B menneske og har alltid vært det. Vi som har binyreproblem bør legge oss kl 22 fordi hvis man er oppe senere så gies det press på binyrene. Derav den sene dosen. Prøvde siste i 19 tiden, men slet med ødemer. Det ordnet seg når siste dosen ble tatt kl 22, da var ødemene borte.