Men hvis du da dropper de 25 f.eks. på søndagen har du jo ordnet det. Og slipper forskjellig dose annenhver dag. Mer overkommelig variasjon, i det minste.
Og ja, så lite kan gjøre en forskjell. Det kan også bare være en overgang - varer ubehaget mer enn en ukes tid ville jeg redusert igjen.
