Opprinnelig skrevet av
Eirin
Ferie hjerte1 hjerte1 Jeg har hatt ferie hjerte1 hjerte1 hjerte1
Jeg er så glad, så sliten og jeg er så takknemlig.
Litt av alt: ferjetur i sol, timer i bil med kjærligheten, nye inntrykk på netthinnen, små røde torp, grønt, kuer, sauer, blå himmel med spredte sommerskyer, tisse på huk i skogen, lunsj i trädgården på et mysigt ställe. Overnatting i "prinsesseseng" på et slott nord for Stockholm. Pynte seg, gourmet (en mat-elskers drøm :)), rødt i glasset, nye mennesker, lun musikk, smil, hånd-i-hånd ned til bryggen, kyss og kjærlighet hjerte1. Mitt livs beste frokost hjerte1
Stockholm: Sol, shopping, gatemusikk, mennesker, liv, arkitektur, broer, gamla-stan, kirker, slott, hånd-i-hånd hele tiden, trygt, nytt, annerledes, varm sjel, uforskende, undrende, glad, lunsj i solen, oss i bilen på leting, kartlesing, gater på kryss og tvers, brygge, båter, grøna lund, dans, ála Carte, champagne, Djurgården, Ulla Winbladh, mer rødt i glasset, 16 timer i døgnet i farta, slitne ben på stilletter, slitne ben uten stiletter, brygge, dingle med bena, myse mot solen, båter, uterestauranter, Djurgårdsbrunn, kveldstur på Djurgården, solnedgang, sove borte, sove godt, utmattet av naturlige årsaker, deilige frokoster :)
Drømmer oppfyllt - nå varme minner hjerte1