Hadde vært gøy for oss som ikke kan være der å få et lite referat, kanskje....?
Om det har vært mange der, og om dere har starta interesseorganisasjon eller.....?
Printable View
Hadde vært gøy for oss som ikke kan være der å få et lite referat, kanskje....?
Om det har vært mange der, og om dere har starta interesseorganisasjon eller.....?
Hei Knokkel!
Vi var ikke mange, kun fire. Men det var veldig, veldig hyggelig. Og vi kjenner at dette vil vi gjøre om igjen! Det er ikke så lett å skrive referat fra prating på kryss og tvers over ett bord. Men litt prat om det vi sliter med ble det jo.
Så blir det spennende å se neste gang, om vi blir flere. For noen passer hverdagene best. For andre er det helgene som er friest.
Vi har nok ikke energi noen av oss til å starte interesseorganisasjon. Men det er fint uansett å møtes. kram1
Æ trur æ kjæm :wink: (men noen ganger blir det krøll og dobbeltbooking). Sier fra om jeg ikke kommer.
Vi kan jo møtes en gang i januar også, om vi vil? vink11
Hei vink11
Jeg skal også prøve å møte opp kl. 12 lørdag 27. november.
Gleder meg til å møte dere xx7
Minner om at vi kan møtes på lørdag, les deg bakover vink11
ÅÅÅ det hadde jeg hatt veldig lyst til!!! Men søren og, jeg skal til svigers med julegaver i helga:( Jeg blir med neste gang!!! Takk som sier fra! Si gjerne ifra når nestegang blir. Jeg kan som regel på dagtid hverdager, men også som regel helg med unntask av nå frem til jul.
Kos dere:)
Antar neste gang blir etter jul
Heisann!
Det ser ut til at det må bli Oslotur etter jul for min del.. Min eldste datter har fått tilbud om å delta på et kurs ift. en barneorganisasjon i helgen med overnatting. Og dermed må jeg nok trå til med kjøring, deltakelse ift kurset og diverse gjennom helga.. Men håper det blir møte etter jul!hjertflag1
Lørdag 8. januar?