Sv: Dosering av hydrocortison
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Blondie
Det beviser jo bare hvor lite han følger med i eget fag. Tidsskriftet den norske legeforening har jo en artikkel på nett om at det er bedre å ta kortisolprøver i spytt.
Håper du blir bedre med litt HC, Akas vink11
Takk, Blondie!
Ja, jeg har tro og forhåpning om bedring.
Om endokrinologen: H*n trodde på hydrokortison kontra Prednisolon mot trøtte binyrer. H*n hadde en positiv innstilling, og jeg fikk inntrykk av at h*n ikke var helt negativ til andre behandlingsmetoder (f. eks Erfa), men ikke visste nok om dem til å skrive ut resept. (H*n skrev sist uke til meg at h*n skulle på konferanse i denne uke, og ville da drøfte med kollegaer).
En av de mest positive jeg har møtt i min "sykdomshistorie". Så da er jeg overbærende med at h*n ville måle kortisol i blod. :wink:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
akas
En av de mest positive jeg har møtt i min "sykdomshistorie". Så da er jeg overbærende med at h*n ville måle kortisol i blod. :wink:
Jamen i så fald vil h*n blive glad for at blive endnu bedre. Prøv at give ham/hende udskrift eller linket: http://pdf.tidsskriftet.no/tsPdf.php...df2007|718.pdf (her på forummet omtalt i denne tråd). kram1
Takk, Anisa.
Jeg skal sende linken på e-post.