Tusen takk for svar begge tokram1
Kjære Honeyhob: Ikke enkelt å ta i mot råd (eller uråd) fra andre som sitter i samme gjørma. :wink: Jeg følte oppriktig at det gikk helt fint å øke hver 14.dag. Dette fordi det er så raskt at man ikke merker overgangen fra hypo til hyper. Hypersymptomene blir jo på en måte hyposymptomer også på grunn av binyreproblemet og det blir umulig å skille. 6 uker er nok det ideelle som Rufus sier.
Jakten på dosen er nok ikke slik jeg håper. Nemlig at en dag skal jeg våken å kjenne at NÅ er jeg der. Jeg tror det er bedre å finne en OK dose som jeg kan leve med en stund nå når binyrene er der de er. På den måten gir jeg binyrer tid til restaurering, så kan man eventuelt klatre til en mer ideell dose når kroppen er klar til å ta i mot mer stoffskiftemedisin.
Tror jeg...akkurat nå...:mrgreen:
Jeg er virkelig lykkelig over å være på jobb igjen. Det blir ikke energi til alt annet i fritiden, men jobben betyr mye og er derfor høyt prioritert i min verden. Godt å høre at du leser det jeg skriver, så skriver jeg ikke bare for egen del, Rufuskaer1. Håper du koser deg masse i ferien din.