Lyder smertefrit :)
Og jeg går ud fra, det var nogle gode køer ...
Printable View
Lyder smertefrit :)
Og jeg går ud fra, det var nogle gode køer ...
Spennende, Jeanette:-) Virker jo som det virker i og med at du blir så varm.
Er dette sterkere enn feks Adrenal Stress End?
Ift. innhold av råstoffer fra binyrer pr. kapsel, inneholder Adrenal stress end 33mg pr. kapsel, mens Ora adren inneholder 80 mg pr kapsel. :) Men hvor konsentrert råstoffene er i hvert av av disse, vet jeg ikke :)
Dagens lille tekst...
Ble litt utålmodig iht. doseøkning i dag, men økte ikke dosen, tok bare mer av gangen...
Jeg synes det blir tydligere og tydligere at det må til en doseøkning ift. Thyroid, fordi jeg ble mye klarere i hodet av å ta mere hver gang.. Det er vanskelig å kjenne mye forskjell med 30 mg av gangen, men jeg kjenner bedring.. Ora adren virker som bare det, men det hjelper ikke hvis jeg ikke har nok thyroider i blodet... Har holdt på å smelte i dag, men det hjelper ikke å være varm om ikke hodet fungerer. Lurer på om det er bedre å bruke klarhet i hodet som målestokk for hvor mye thyroid jeg trenger, enn puls og varme i kroppen akkurat nå..? Pulsen den driver nå sitt eget liv, opp og ned og hit og dit, så den forstår jeg meg ikke på...:?
Ellers er det visst fremdeles lurt å spise mat for å få opp blodsukkeret.:wink:
Nå sliter ikke jeg med det samme som deg, men jeg kjenner igjen det du sier om puls og varme...
Da jeg startet på levaxin hadde jeg en (deilig) uke hvor jeg nesten var for god og varm. Det gikk over. Jeg har tolket det dit hen at kroppen hadde glemt hva den skulle gjøre med stoffskiftehormonene slik at de i begynnelsen bare gikk til "oppfyring". Anisa skriver jo om reseptorer i dvale - kanskje det var noe sånt?
Det er iallfall sikkert at det jeg har tilført seinere har gått til gjenoppbygging og i mye mindre grad "til fyring". Så jeg er ikke så varm lenger - men nå har jeg ikke carpaltunell-liknende symptomer eller leddstivhet... Et ok. bytte. Jeg kan ta fram ullsokkene igjen.
Vel. Det var iallfall slik det var for meg. Du får fundere på på om det kan være noe sånt for din del også?
Hvor mange kapsler av Adren tar du, Kevlin?
Om Jeanette skal opp i en dose av 6 kapsler Ora adren, blir det 480g.
1 kapsel Adren er på 300g, men det står ikke noe på boksen om hvor mye man KAN ta, bare at anbefalt dose er 1 kapsel (om jeg leser det rett).
Jeg har hittil ikke våget meg på større dose enn 1 kapsel.
Jeg brukte en kapsel pr dag i et drøyt halvår, men når jeg kom opp på 4 og 4,5 erfa (60 mg) pr dag;
så har jeg tatt to Adrenal per dag.
Jeg klarer heller ikke å holde meg helt unna brus og sjokolade...
så da tror jeg ikke to av disse om dagen blir for mye for meg comp2
Takk Kevlin! xx4
Jeg syns det er vanskelig å vite hvor mye som er anbefalt å ta, derfor har jeg holdt meg til Ora adren - Balderklinikken anbefaler 6 kapsler hver dag; noe som hadde vært interessant å visst hvor mye det hadde tilsvart i HC.. Noen som veit? Ellers syns jeg det er veldig interessant med Adren, kan godt hende jeg kjøper det etterhvert.:D
Ora adren koster 199 NOK inkludert frakt for 120 kapsler for dere som lurer.
Psst Kevlin... Har du vært Nirvana-fan i sin tid?:wink:
Heisann, og takk for svar! xx4
Jeg husker ikke helt hvordan jeg var i oppstarten med levaxin, men noe jeg husker var min aller første tablett levaxin,og hvordan jeg var den første natta.. Pulsen gikk noe voldsomt i hvile, og jeg ble redd og vekket mannen min. Så blødde jeg neseblod som nesten ikke stoppet, og var veeldig varm. Men jeg kunne jo umulig være overdosert etter en 50mcg tablett??
Ellers følte jeg meg jo hypo lenge.