Lykke til i morgen Lilja, dette går nok bare fint, skal du se! :) Skriv gjerne og fortell oss!
Printable View
Lykke til i morgen Lilja, dette går nok bare fint, skal du se! :) Skriv gjerne og fortell oss!
Takker for svar jeg skal skrive hvordan det gikk :)
GODKLEMZ
Jeg fikk svar med det samme, pluss at det ble sendt til legen. Tror det er litt avhenging av hvor mye du spør og hvem lege du treffer på.
Lykke til...
Lykke til Lilja :D Krysser fingrene for deg!
Klemz..
Hei det gikk bra på Ultralyden han sa det var ikke noe galt der så da er vell alt bra da :) Hørtes sånn ut. Og det er jo bra :)
Tok også nye blodprøver idag for stoffskite måtte stikke i hver arm for blodårene mine rullet hvorfor gjør dem det?
KLEMZ
Apropo......hvor ofte bör man ta ultralyd da???? Jeg tok i april -06 da diagnosen (hypotyreosen) ble oppdaget. Fant da en lett-moderat forstörret kjertel som ved struma, ingen knuter. Bör man gjenta ultralyden?
Du er heldig som har fått tatt ultralyd i det hele tatt. Jeg har hatt diagnosen siden oktober 05 og har enda ikke fått den undersøkelsen ;)
Men du burde vel få tatt en oppfølgende ultralyd for å se forandringer. Om det er vanlig vet jeg ikke...
Når det gjelder årene dine som ruller så er det slik at noen pasienter har årer som beveger seg mer i forhold til nålen enn andres. Dette kan du jo gi beskjed om neste gang du tar prøve. Da kan de holde litt på årene og det går ofte lettere å få tatt prøven.
*fnis* Mine skvetter, de. Spretter unna så fort nålen nærmer seg.
Når jeg tok prøven så sa personen som gjorde ultralyden det veldig klart at jeg hadde en autoimmun betennelse i skjoldbrukskjertelen.
Men hva slags betennelse skulle han rapportere til legen.
Selv om dette ble rapportert, så reagerte ikke legen min på det... sa at jeg skulle vente ett år og se om blodprøvene mine ble værre...
Det hadde ikke jeg tid å vente på, så jeg gikk til en privat internist. Han ble rett og slett sjokkert over ultralydundersøkelsen, og at jeg ikke hadde fått lege behandling for det...
Nå går ting mye mye mye bedre :) Hjelper med noen som forstår deg :)