Sv: Dagens positive tråden
I går fikk jeg for første gang beskjed om følgende på laboratoriet hos fastlegen: Hvis du skal ta stoffskifteprøver, må du komme før kl. 11:00!:eek::)xx2 Lurer på hva som har skjedd!? Har de fått nye retningslinjer el. har mitt evige mas om døgnvariasjoner påfølgende nekting av prøvetaking sent på dagen fått dem til å revurdere dette???:D
Kl. 11 er kanskje sent nok, men likevel et syvmilssteg i riktig retning for fastlegetjenesten - synes det var KJEMPEPOSITIVT!:D
Det har vært en fin dag hjerte1 Det er lyst og mildt ute. Husbonden og jeg har vært ute i flere timer og ryddet kvist og kratt på tomta, og jeg har ikke vært nødt til å gå og legge meg etterpå. Vi er utrente og det går i sakte tempo, med innlagte pauser, men det gikk fint! :) Jeg er fortsatt 25% sykemeldt, men har satt opp Armourdosen enda litt til, og føler at det går i riktig retning!
Glad vårhilsen til alle, etter en god dag i sola vink11
Jeg dykket i dag! Og selv om det var et kjedelig dykk - bortsett fra en diger stim med hvitting(?)mort - så kom jeg meg i vannet og overlevde 40 minutter uten at fingrene daua helt av kulde. Det er første norgesdykk på halvannet år. (Sydendykk teller ikke i denne sammenheng, fordi de er ikke så fysisk utfordrende med tanke på kulde og utstyrsvekt og hele suppedassen. )