I dag var vi i butikken og fikk handla inn masse av både frossen, tørr og fersk mat, så nå er det lett og lage mat siden alt er hjemme.
Det verste som finnes er og være sulten og så må man i butikken først.
Printable View
I dag var vi i butikken og fikk handla inn masse av både frossen, tørr og fersk mat, så nå er det lett og lage mat siden alt er hjemme.
Det verste som finnes er og være sulten og så må man i butikken først.
Jeg har i lengre tid utsatt og sette meg ned og fylle ut papirene til pasientreiser, men i dag fikk jeg endelig somla meg til og sende inn ikke mindre enn tre konvolutter siden vi er tre stykk som har reist til lege/sykehus.
Av en eller annen grunn er det alt for komplisert for de andre og fylle ut disse skjemaene, så derfor blir det min jobb.:roll:
I dag er det altså gjort og nå er de sendt. Deilig følelse og være ferdig med det.:mrgreen:
vink11
Den eneste måte for igang en dialog er å fore de med papirer. Og får du ikke JA, så klag. Jeg skal ha inn en søknad ang store beh utgifter.: medisiner og behandling. Fradrag på skatt tenker jeg. Blir ikke noe langvarig med over kr 9000.- pr år. håper jeg. Noen år men ikke varig.
Så da får jeg prøvd meg selv. Neste års selvangivelse. Har en gang i tiden jobbet i det "gamle" NAV, så jeg vet at det hjelper å klage og klage, hente tips hva kan jeg klage/argumentere med.
Godt jobba for hele familien, lykke tilhjerte1hjerte1
Garnet jeg hadde bestilt, kom i posten i dag :mrgreen: Da har jeg noe og kose meg med fremover. Elsker og pusle med håndarbeid, høre på musikk eller lydbok og kanskje ha et krus med te.
Sitter på flyet på vei hjem og har luksus i form av internett tilkobling. Hvis vi bare lander hjemme også nå så blir det en perfekt kveld....hører rykter om at været ikke er på topp;-)
Frisk spasertur med genserkledde bikkjer i snøværet for så og komme hjem til ei varm og god stue med fyr i vedovnen
Ei fredelig og avslappende helg sammen med gjengen min. Ingenting som må eller bør gjørest, og farsdagskaken står allerede klar i kjøleskapet.
I morgen kommer det ny oppvaskmaskin i hus.
Vår valgte og slutte og virke i sist uke, og de snille guttene mine ba meg velge hvilken jeg ville ha, og så fikk jeg den i gave av dem hjerte1
Jeg er litt snakkesalig, slik jeg alltid blir når jeg får i meg litt alkohol (med litt mer blir jeg også veldig glad i å kysse folk...)
Jeg har i dag endelig fått alle tingene jeg bestilte sammen med iPad'n min. Jeg elsker iPad'n min, den er fantastisk og jeg vet at pappa er sjalu og min søster, for de har også lyst på iPad.
Jeg har bestemt meg for å kjøpe årskort på sentralbadet i Bergen, koster meg 3000 kr men det er billigere enn et treningssenter og bedre for kneet mitt.
Jeg har en katt som jeg elsker, selv om det ikke er alltid følelsene gjengjeldes men shit au!
Niesen min fyller 1 år om åtte dager, har kjøpt gaver til henne. Duplo og en 'When's the Doctor?' bok, boken er basert på disse Finn Willy bøkene som var kjempe populære når jeg var liten.
Jeg er ferdig med alle julegavene, men vurder å kjøpe enda en til min søster siden jeg har ett gave kort hos en bokhandler på internett, jeg fant ingenting som interesserte meg. Da blir det en bok om hvordan man kan lage sin egen interiør. Søsteren min syr nemlig en god del og har faktisk en nettbutikk på facebook hvor hun selger vognposer, bleieposer og andre ting som er grei å ha med småtroll.
Jeg har gitt klar beskjed til min bror om hva jeg ønsker meg til jul, nemlig en bok om 100 gjenstander som har vært med i Doctor Who... Jeg er veldig fan av Doctor Who altså. IPad'n min er inngravert med sitat fra Doctor Who, samme er iPod'n.
Det ble en del positive ting her, rett og slett en liten oppsummering på de siste to månedene.
Jeg har ingen ugjorte ting som venter på meg. ingen regninger som venter på at jeg skal somle meg til og legge dem inn i nettbanken, ingen skitne klær som venter på og bli vasket og ingenting jeg har lovet noen og gjøre.
Det er skøyter på TV så da er det kos for mann, sønner og dyr med litt småkaker på bordet, fyr i ovnen og bare god stemning overalt.
Enkelte dager er deilige hjerte1