Opprinnelig skrevet av
Anisa
Tålmodighed og tid, Blondie kram1 Giv tålmodighed og tid! Masser af tid! Selv den dag i dag, næsten 4 år efter overgangen til Thyroid - overraskes jeg fortsat af nye (for)bedringer i funktioner, de kropslige og de mentale, jeg troede var væk for altid for blot 10 år siden og som jeg slet ikke mærkede nogen større bedring af, i tiden efter overgangen til Thyroid.
Det accepterede jeg føjeligt med tanke på, at den hormonskade jeg har udviklet under de mange år i underbehandling - var blivende, permanent og jeg måtte nøjes med den bedring jeg allerede har vundet ved Thyroid.
Men nej, nej og atter nej! Nye (for)bedringer melder sig fortsat, men nu mest erkendt i tilbageblik over nogle dage eller uger, hvor det pludselig går op for mig at - "HOW.... hvad sørren sker der? Jeg kan igen en hel del af, hvad jeg ellers troede var mistet forever." Det er IKKE mistet forever! smilnej1
At forcere = at (for)sinke. Giv tålmodighed og ubegrænset tid ad libitum! De bedste overraskelser har du endnu tilgode! smilja1