Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Jeg leste et annet sted her på forumet om ei som også hadde lavt BT og forhøyet Anti-TPO. Jeg har sliti med for lavt blodtrykk over tid. Jeg fikk lavere og lavere blodtrykk på grunn av at jeg reagerte på hormonbehandlingen jeg fikk, (fikk for høy dose, har redusert den nå), men jeg fortsetter å være svimmel til tider og ha lavt blodtrykk.
Er det noe som følger lavt stoffskifte og hva skyldes det?
Noen som vet og har det på samme måte?
Jeg tar fortsatt ikke noe for min høye Anti-TPO (siste måling 2 mnd siden og den var på 108) eller stoffskiftet som er litt lavt. Jeg har influensalignende symptomer (ikkeno' svineri altså..hehe), halsen er vond og jeg har hodepine til tider. Plager meg at jeg mister så lett tråden i setninger og at jeg virker og er så utrolig distre om dagen. Skal til legen om to uker, men jeg føler det er så lenge til :sad: Vil ha stoffskiftemedisin NÅ, men jeg tør ikke begynne på noe før jeg har fått klarsignal fra legen min! Tar allverdens med vitaminer for tiden, men jeg er så redd kroppen skal ta skade av å gå uten medisinsk behandling siden jeg har så mange symptomer på at ting ikke stemmer.. Ååå, jegersuperleimeg! :sad:
Sv: Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Hej Flower vink11
Vi har her slået sammen vigtige tråde om netop lavt blodtryk, for bedre info. Tråden er placeret i Binyre-forummet fordi det lave blodtryk "normalt" hører til i mild til moderat binyrebarksvigt, som er jo en trofast "følgesvend" til hypothyreose. Håber du kan finde et godt svar her. xx9
En anden god tråd er anitab`s Salt og binyrer, ødem og blodtrykk
Oi, beklager, så ikke det! :)
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Flower
Oi, beklager, så ikke det! :)
Ikke noget at beklage :lol: Vi har lige slået trådene sammen. xx4