...bladde litt her inne for å få litt oversikt til jeg skal til legen på onsdag... Ser ut til at jeg startet med dosøkning ca 6 februar og da gikk jeg fra 50mcg til 75mcg.....(startet med p-piller i desember)...tror jeg gikk på dette 1,5 uke eller no og følte gråteriene forsvant litt....så tok jeg litt i og gikk opp fra 75mcg til 100mcg siden jeg nok tror jeg skal en del opp fra 50mcg. Det er nå på onsdag 7 uker siden doseøkning og jeg har da vitterlig bare blitt verre. Skal også sies at jeg i en uke (inntil for 3 dager siden) gikk opp fra 100mcg til 125mcg.
Ja, det er vel drastisk økning i løpet av 7 uker (jeg har gått ned til 100mcg siste 3 dagene etter lesing her inne ang at overdoseringssymptomer kan komme sent), men jeg føler økningen har gått passe greit. Følte ingen fysiske store plager ved å gå opp til 125 heller annet enn litt tydelig puls ved leggetid og litt trang hals og følelsen av jobbende kjertel innimellom....men gråteriene har altså blitt bare verre og verre hele tiden....
Syns 7 uker faktisk er en god stund jeg da.....er spent på blodprøvene jeg skal ta onsdag, skal jeg bare fortsette å ta 100mcg da?? Jeg lurer så veldig på hvorfor jeg sitter hjemme nå på heltid og gråter ihjel meg....om det er grunnet for lite eller for mye eller what......Synd det er lenge å vente på blodprøvesvarene også...
Denne gangen skal jeg få de til å sende de til Aker i det minste...! Det må vel gå an...
Forresten...når jeg nå har gått ned fra 125 til 100 i bare 3 dager har jeg fått kjempefet hud i ansiktet og veldig uvanlig dårlig hårkvalitet samt mister hår igjen og hatt dårlig søvnkvalitet....har også kløe i hodebunnen igjen noe som jeg ikke har hatt siden jeg endelig startet på Levaxin for ett år siden...og har veldig stinn/utstående mage (men vanlig, god fordøyelse) Tårene det samme veldig lenge nå....det samme med at jeg drømmer UTROLIG mye og er veldig likegyldig.... Hårkvaliteten spant jo forresten OPP den uka nå med 125mcg. Vi jenter trenger da pent hår må vite...!! :wink: Sukk.... Jeg opplever også glimt at normale tilstander i humøret i løpet av en dag...som at humøret svinger VELDIG...og i disse gode periodene så forsvinner også sammensuriet av tanker og hele meg slapper av egentlig. Husker ikke hva jeg tenkte på og bekymret meg over for 30 sekunder siden liksom. Så kan det gå 2 timer hvor alt er greit før man kaster seg over lommetørklet igjen....lenge siden jeg har hatt det sånn!!
Dette ble rotete....uansett; jeg føler at de 3-4 dagene jeg nå gikk ned fra 125 til 100 (selv om kun 1 uke på 125) så har jeg fått utrooolig mange symptomer tilbake! Som jeg ikke har hatt på månedsvis...bortsett fra gråteriet, da...som har vart opp og ned siden jul og som nå er grunnen til at jeg burer meg inne og ikke kan forholde meg til folk...
Hva betyr dette da tro...at 125mcg egentlig er min dose til syvende og sist?
Gosh.... :roll: