medisiner annen hver dag vil det fungere?
Dersom jeg lar være å ta medisiner en dag går jeg ned med 4 tall på T4.( dette har jeg regnet ut et par ganger da jeg har hatt for høyt stoffskifte). Nå var ikke legen helt fornøyd sist, mente det var VELDIG høyt med T4 på 32. Det er jo høyt, men han skulle bare visst...hvor høyt det har vært.
Så tenker jeg at dersom jeg tar samme dose men annen hver dag så vil det da kanskje ikke bli høyere enn sånn ca.T4 på 22 for da fungerer jeg veldig bra. Jeg vil jo gå tilbake til det den dagen jeg ikke tar medisin om dere skjønner.
Hadde vært interessant å høre noen andres tanker om dette.
Jeg er så redd for at legen skal "ta fra meg " Armouren at jeg lar være å ta medisin i minst 3 dager før blodprøvesjekk for at det ikke skal være for høyt.
Har prøvd med lavere dose, men det fungerte ikke da var jeg bare trøtt.
Jeg er så trett. Hva er galt med meg?
Jeg er så trett og har stort sett sovet i ett i 2 dager nå. Jeg tok prøver for ikke så lenge siden og de var helt fine med T4 i øvre referanseområde. Spesialisten jeg var hos var imidlertid ikke fornøyd fordi TSH var for lav og der var de veldig opptatt av referanseområder fikk jeg høre. ( legen min har sat at TSH vil være lav når jeg får behandling).
Så¨jeg burde vel ha det fint, men som sagt så er ikke det tilfelle. Føler meg oppgitt og har mest lyst til å gi opp bare godta at det ikke blir bedre. Kanskje det blir lettere da.
Alle forslag mottas med takk.