Hørte hjertet til babyen min idag :)
I dag hadde jeg 1 time med jordmor. Var en koselig dame og vi satt der en time. Gubben var med meg noe hun syns var koselig.
Etter mye snakk så spurte hun om jeg ville høre hjertelyden og da var det ikke nei i minn munn. Etter litt leting så fant hun sterkehjertelyder og det dundret avgårde. En morsom opplevelse. Nå vet jeg i allefall at det er noe der inne.
Har jo ikke hatt følelsen av og være gravid. ingen plager bare litt trøtt. så nå må jeg bare vente 2 dager så skal jeg på UL. Da vil jeg se bilde av mitt lille mirakel
oppdatering på min graviditet.
Nå er jeg 22 uker + 2 dager på vei. Var en tur hos legen i dag. Fikk høre hjertet til nurket mitt igjen, *kjempkos* har veldig lavt blodtrykk 95/60. Hva kan jeg gjøre for å få det opp???
Har gått litt ned på dosa med levaxin. Fikk litt problemer med og sove samt hjertet dundret i vei, bedre nå. gikk ned bare fra 125 mg i 7 dager til 125 mg i 6 dager og 100 mg 1 dag.
Har bare gått opp 3 kilo siden graviditeten og er kjempeoverrasket pga det. har jo gått opp bare jeg gikk forbi en butikk.
Har fått litt bekkenplager så det er litt vondt og gå rundt.
liten oppdatering fra min side :)