Legen målte blodtrykket i dag.
Er det noen som har noen idé om hvorfor han gjorde det? Jeg ba ikke om det selv, så det var noe han kom på selv. Han målte pulsen også. Blodtrykket måtte han måle flere ganger . :?
kan dere ta blodprøve uten å ha time hos legen?
Det kan ikke jeg. Jeg må alltid ha time hos legen dersom jeg skal ta blodprøve. Dette syns jeg er litt teit for om jeg kunne tatt blodprøve f. eks noen dager på forhond så hadde jo svaret vært klart for legen også og han kunne vurdert det før jeg kom. Det er ikke mulig i dag. Er jeg vanskelig eller? Jeg tenker at det er noe legen gjør for å tjene mest mulig penger. ( Betaling ganger to i og met at det blir ny time nårprøvesvarene foreligger)
overdosering trenger hjelp
I går var jeg og tok diverse prøver hos legen min. I dag sjekket jeg prøvene og det viste seg at T4 var på 62 og T326. Det er jo altfor høyt og jeg har vært kvalm og hatt vont i hodet over 1 uke. Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre nå. Jeg har ikke tatt tabletter i går og i dag for legen sa at det kunne være overdosering som var årsaken. Han er ikke blid for at jeg bruker Armour så nå blir det nok mye kjeft å få tenker jeg. Jeg har time hos legen om 2 uker. Da skal vi gå gjennom prøvene. :cry: Er det noen som har noen gode råd til hva jeg skal gjøre hvor lenge jeg skal la være å ta tabletter og hvor mye jeg skal redusere dosen med?