Noen Spørsmål fra Lilja :)
Jeg lurer på bør jeg øke på Levaxin til 150 mg eg tar 125 mg og det går greit jeg funker ivertfall :)
Så lurer jeg på hvorfor må alle mase om jobb hele tia da man nevner man kansje assa kansje klarer jobbe litt så er det mas med en gang og så blir jeg sliten av det presset på en måte og vil gi opp :,( Er ikke lat men mister lyst og jobbe da det er sånt mas det føles sånn for meg :,(
Jeg skulle ønske jeg fikk uføretrygd et par år jeg så jeg fikk fred fra mas og kunne konsentrere meg om og bli friskere for jeg har det ikke så bra for tiden jeg sliter litt :,(
Men så får jeg ikke det for de mener jeg må prøve jobbe :,( Jobbe som hva da noe jeg ikke orker som Renholder som jeg hadde sist som jobb assa det yrke er veldig tungt for meg :,( Men sånne jobber gir de meg hvorfor jo for jeg kan ikke noe jeg er dum i demmes øyne jeg kan da ikke noe for at jeg ikke er flink men jeg kan masse annet enn og bare vaske :,(
Jeg skal til Torsdag sjekke hele meg må sikkert ta av meg klær og uff jeg gruer meg til det og synes sånt er ekkelt :,( Ta blodprøver om det står bra til med meg om det er noe jeg mangler osv uff vil dø før jul jeg :,( Sånn føles det og jeg holder vel på og gjøre det og for jeg er så lei alt det maset jeg vil ha fred men det får jeg ikke jeg trenger tid og komme meg det tar tid og bli frisk er ikke bare gjordt over natta .
GODKOS FRA Lilja :)
Re: Noen Spørsmål fra Lilja :)
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lilja
Jeg lurer på bør jeg øke på Levaxin til 150 mg eg tar 125 mg og det går greit jeg funker ivertfall :)
Etter så lang tid som du har vært her på forumet burde du vite at det der er et helt umulig spørsmål. Hva tror du vi bør svare, liksom?
Og du attpåtil sier at du funker? Hvorfor skal du i så fall øke? Og hvor lenge siden sist du økte?
Hvor er blodprøvene dine? Normalområdene? Lilja, da... :wink: