kram1 Takk for klem MorStine, og en tilbake til deg.
Har du vært syk lenge?
Printable View
kram1 Takk for klem MorStine, og en tilbake til deg.
Har du vært syk lenge?
I dag har jeg prøvd meg på en hel dag på jobb :eek: Det gikk på et vis men jeg er nesten DØD nå....
De siste dagene har jeg hatt kjempevondt på venstre side, rett over hoftebeinet (eller mellom hoftebeinet og ribben). Sikkert noe muskulært men AUAUAUA så vondt. Så har jeg begynt på en antibiotika mikstur nå for tungen min, den er helt opphovnet og hvit og legen mente jeg har fått sopp/trøske. Det har vært sånn lenge nå, ca 2 mnd., og jeg har aldri hatt sånn før. Hjelp! Hva er det som skjer egentlig? :shock:
Matlysten er fortsatt elendig, og jeg går ned i vekt. Jeg prøver så godt jeg kan å spise ting jeg har lyst på, friste meg selv litt med gode ting men *blæh*. Håper det blir bedre etterhvert som tungen kommer seg, for den er skikkelig vond og ekkel.
Gu kor eg klage..! opgiv1
Håper alle får en deilig og avslappende onsdagskveld xx8
God bedring klæm til dæ og tunga dikram1
Takk Blondie - tunga satte veldig stor pris på klemmen :D
Nå har jeg bestemt meg for å prøve meg på 80% stilling fra tirsdag av.. vet ikke om det er lurt, men jeg må prøve. Skal jobbe en full dag og resten redusert.
Håper jeg får resultat av de siste blodprøvene mine i morgen eller på mandag. Ikke at jeg tror de kommer til å være spesielt revolusjonerende, det er egentlig vitamin D og B12 samt anti-tpo jeg er mest spent på. Syns det er litt rart at når jeg hadde B12 på 184 (nedre grense for behandling var 150 sa min lege), lavt jern og lave D-vitaminer, ikke kunne få noe slags B12 lignende behandling. Jeg har enda ikke klart å finne ut om det kan kjøpes B12 på apoteket uten resept - er det noen av dere som vet? Trenger noe for å booste energien JAAAAAAAAH! xx8
Sofagrishilsen fra Inemor hjertflag1
Jeg bruker b-kompleks fra Nycoplus. Det står anbefalt daglig dose 1 tabl., så da tar jeg to griner11. Jeg hadde b-12 på rundt 150 og ved siste måling var den på 353, så den oppskriften ser ut til å fungere den :)
Så jeg kan ta vanlige B-vitaminer altså? Det har jeg nemlig, for jeg kjøpte feil når jeg skulle kjøpe vitamin D:oops: Da er det jo bare å kaste seg over boksen!
Nå har jeg forøvrig snakket med Haukeland ang min time der, og er nå satt på "ringeliste". De skulle sende meg skjema over blodprøver jeg måtte ta før jeg kom dit, disse kunne jeg ta hos fastlegen min. Så nå håper jeg at noen avbestiller så jeg kommer til.... :? Jeg skulle visst på kveldspoliklinikk, hvor jeg skulle ta ultralyd og sånn finnåls -hva var ordet- ja dere vet hva jeg mener... :lol: undersøkelse....
Fredagshilsen fra Inemor, som prøver å hente inn litt "husvaskespirit".
Ja det er ingen grunn til å la den boksen stå uåpnet Inemor :)
Lykke til på Haukland og god helg :)
Ja hva skal man si...
Tror ikke det er mitt år i år! Etter en helg med akutte svimleanfall ringte jeg legevakta på mandag kveld, og fikk time der. Legen som var der (ung og flink kar!!) ringte øre-nese-hals på Haukeland og snakket med de. De ble enige om at jeg skulle komme opp på tirsdag (i går altså). Når jeg kom hjem fra legevakten RINGTE de meg fra Haukeland, først en gang for å høre hvordan det gikk (!!) og så en gang til litt senere for å gi meg en akutt time på tirsdag. Så jeg var der i går, og fikk da beskjed om at jeg hadde virus på balansenerven... Fikk noen tabeletter, og beskjed om at jeg skulle få en ny time til full utredning av balanse, hørsel, legetime samt hva heter det nå.. ikke fysioterapeut men sånn som "knekker"... eh.... *kommer ikke på det* I går ettermiddag ringte de igjen og jeg har fått time i MORGEN. Jeg er (positivt) sjokket over hvor godt de har tatt vare på meg og at de tar meg på alvor! Jeg har vært på jobb i dag, vandret rundt i "champisrus" og tatt hyppige pauser, svimmel og kvalm men det har gått helt greit.
Men jeg har ikke hørt noe fra poliklinikken ang min skjoldbruskkjertel... Venter og venter.. Forundrer meg ikke om jeg får time 25 eller 28 mars (da skal vi på en liten utenlandstur med familien....) og så må jeg vente i nye 3 mnd for å komme til.. Det ville være typisk min uflaks!
Nå er jeg sliten som fy og må slappe av litt.
Alt det beste fra Inemor sin sofa.xx8
Det er nok en kiropraktor du skal til da Inemor. Der vil du nok få god hjelp :) Alt det beste til deg fra meg på sofan til deg på sofan :)
JAAA Eirin, kiropraktor! :D
Noe har skjedd med min tidligere så kjappe hjerne... Tror den er på avspasering for tiden :lol:
Hehe det er godt man da har "hjelpehjerner" her inne. Selv om min heller ikke er optimal om dagen var kiropraktor "hjemme". Vi får hjelpe hverandre å fylle inn der det er blankt :)